Gunvor Nilsson
Häpp! Såg att forum ser vad man befinner sej! Och vilka som är inne - namngivna - ni talar väl om när tekniken nått så långt så ni ser om jag spillt kaffe på tangentbordet och om jag fortfarande sitter i morgonrocken! (Nä , jag skojade jag är klädd). ohmy.gif
Berith
Såg också att alla kan se vad jag gör, därför bockar jag i att jag inte vill synas när jag är här... rolleyes.gif
Sofia
Det gör väl ingenting att det syns var någonstans i forumet man är...? Eller...? Varför tycker ni att det känns obehagligt?
Jag undrar, för jag tyckte att det var en ganska skojig funktion, som man i början kanske tittar på men som sedan inte kommer att ha någon som helst betydelse.
Gunvor Nilsson
Till de som missförstod mej ! Jag blev mest häpen över teknikens underverk - det spelar ingen roll om jag syns här - kan ju vara kul att veta vilka som är igång!
Gamla forum = trehjuling
Nya forum = bike (jag använder stödhjul än så länge!) rolleyes.gif
Britt-Marie i Bohuslän
Det här blir nog kul när man väl vant sig. Fundersam på det här med bilder bara sleep.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon