Full version: länge sen sist
anne
rolleyes.gif Hej på er igen.

Jag har haft en hel del för mig sen sist. Forumträff och bytt hus.

Många av er kommer säkert att sakna bilderna från den gammla trädgården men jag skall försöka lägga in från den nya.

Just nu är den nya trädgården under uppbyggnad och detta går att se i albumet, även en del bilder från forumträffen finns inlagda.

Välkomna in och har ni ideér så ladda på och lägg in dem. Är tacksam för detta.

Det första som blivit till är det runda landet, här är det plattsättning och terass som skall anläggas. Sen är det till att plocka ner växter runt om men det kommer att ta tid. Många perenner och buskar kanske lite rosor och sen plantera i tårtbit så att det blir en del tema är ide´n för tillfället.

Trädgårdsprojekten ligger på årsprojektering och det är säkert många saker som kommer att ändras under resans gång.

Ännu fler bilder

Kramisar Anne
Fialotta
Hej Anne!

Jasså, du har flyttat...va spännande värre och vilket jobb att flytta alla dina växter, kan riktigt se hur du bär o konkat, svettigt va smile.gif

Kikade i albumet, himla kul o se!

Lycka till på nya stället nu / Kram wub.gif
anne
wub.gif Tack så mycket.

Japp det är till att kånka och bära framför allt växter.
Som tur är endast tre hus bort!!! Som flytten går.

Kramisar Anne.
*Felix matte*
Hej!
Med sååå mycket växter som du har....
Hur orkar du kånka dom 3 hus bort.... muskler lär du i alla fall få laugh.gif
anne
tongue.gif Har en liten kärra som jag drar allting med. En sån där som man har när man skall ut i skogen med ungarna.

Annars så skulle jag gå under av ren utmattning.

Kramisar Anne
anne
laugh.gif Nu finns det ännu fler bilder.
denna gången på pelargoner och under 04.

Kramisar Anne
Annki
En av de vackraste trädgårdar jag sett! Och pellisarna är ännu vackrare i verkligheten! Det kan jag intyga, som fick förmånen att se trädgården och växthusen "live" förra helgen. wub.gif Jättefint album Anne! Förstår bara inte hur du hinner med allt? / kram Annki
estet
Roligt att höra av dej, Anne!

Kollade in er nya trädgård, det blir till att börjar om på nytt ser jag. Du hade ju så fint i den förra trädgården!

smile.gif
anne
CITAT (estet @ 12-06-2004, 00:08)
Roligt att höra av dej, Anne!

Kollade in er nya trädgård, det blir till att börjar om på nytt ser jag. Du hade ju så fint i den förra trädgården!

smile.gif

sleep.gif Ja det är lite synd men jag får behålla den lite granna ändå.
Det är äldsta dottern som köpt huset.

Med sin mors brinnande intresse och en dator så kommer ni att få se båda två i fortsättningen med skulle jag tro.

Har lagt in fler bilder. Det syns inte så mycket nu när vi håller på att finslipa.

Kramisar Anne tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon