Lustigt, nu är det borta... Solen börjar titta fram, blåsten borta.... För fem minuter sedan stormade det, regnet minst sagt öste ned.... Skumt...
Tycker Caprice
stina
14-06-2004, 13:22
Nu började det ösregna över Slussen!!
Inga från Närke
14-06-2004, 21:26
Oväder vad är det? Här har det bara kommit några droppar under ca 2 veckor så det har varit att vattna och åter vattna. Just idag har det blåst väldigt mycket, så efter jobbet gjorde jag en runda och kollade över mina pioner om de behövde bindas upp och en del hade halkat på sned mellan blomstöden. Som tur är har de inte börjat att blomma ännu så de är inte så tunga. Tomaterna står skyddade i växthuset så de klarade sig. Kollade över mina liljor och där var det fullt kalas av lijlebaggar, jag blir tokig trots bortplockning så har jag fullt varenda år men grannen har inget. Vad kan de bero på tro fast vi bor nära, vad har mina liljor som inte grannens har? Ramsen är också snart försvunnen. Massakerade av små gröna maskar men de har ju blommat över som tur är.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.