amaira

Som pyttesmå näckrosblad flyter dybladet i min damm. Förtjusande. Ojdå, här var visst Grodan också, han värmer sig i morgonsolen.

När jag promenerade i skogen, och kom till en vacker och trolsk sumpmark, fann jag en liten groda där.

Eftersom jag är en drömmare, kysste jag den.

Vad hände!!! ???

/amaira
Gossen Ruda
Kyssa grodor så där, vad säger djurskyddsföreningen? laugh.gif
pejori
det var tur att det gick så bra och blev en vacker prins på tillväxt biggrin.gif biggrin.gif
jag kysste en prins, han blev en groda han sad.gif sad.gif
Gossen Ruda
Så kan det gå, nåt liknande gjorde Hans Alfredsson i filmen Änglamark.

Måste få dra en dålig historia, den kommer från MAD. Prinsessan får in ett par grodlår på tallriken. Tycker dom ser smaskiga ut och kysser ett varpå båda blir till ett par mansben. Undrar vad som hände med resten av prinsen?
amaira
CITAT
Kyssa grodor så där, vad säger djurskyddsföreningen?

Vad är det du vill insinuera mad.gif , att jag skulle ha dålig andredräkt eller nåt? tongue.gif *skojar*

Pejori, det är lätt hänt. Det är mycket vanligare! Att "prinsarna" blir grodor när man kysst dem, än tvärt om. huh.gif

Gillar din historia Ruda, den är "grym"... får så många förskräckliga "bilder" inombords, av den tänkbara fortsättningen/helhetsbilden...

Stackars prins, vilket öde.

Hur är det med dig Ruda, har du varit groda nån gång??? rolleyes.gif *nyfiken*

kramisar/amaira
Gossen Ruda
Inte vad jag vet. biggrin.gif Däremot har det hoppat ut några såna ur munnen, bildligt talat. Fast det drabbar nog alla.
amaira
Ruda... Jag trodde det var en liten groda på din signaturbild... tänkte, om det var du...

Jasså? Säger du att det hopar grodor ur alla människor? Jag trodde det bara var mig det hände. Och det trodde jag berodde på alla grodor jag kysser jämt och ständigt...
yla
din kyss gjorde en riktigt söt liten prins men akta så den lille inte kommer bort, han va ju såå pytteliten rolleyes.gif
Blomstertanten
CITAT (pejori @ 16-06-2004, 20:39)
jag kysste en prins, han blev en groda han sad.gif  :(

Dom blir oftast det ! laugh.gif
Så akta er för prinsar , men kyss gärna grodor ! tongue.gif
amaira
Sens moral av denna tråd:

Akta er för prinsar, men kyss gärna grodor!

biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon