Annica i Sörmland
Man gnäller alltid på vädret. Eller hur? Men de senaste dagarna verkar den store Odlarguden ha vaknat på rätt sida, åtminstone i Nyköpingstrakten.

Idag till exempel så började dagen lite trevande med solsken efter gårdagkvällens häftiga regnskurar. Det såg ut att bli en kalasfin dag, så jag hängde ut lakan på tork. Gissa vad som hände!? Jodå, det började regna... tongue.gif Sen har dagen sett ut så, strålande sol varvat med regnskurar.

Mitt önskeväder, sommartid, är annars varma och fina dagar med regn nattetid. Skulle inte det vara perfekt?
Susanna
Jo, det skulle vara perfekt med regn på natten och sol på dagen! Här kommer dessvärre knappt något regn alls. I stället blåser det halv storm eller mer. Tomaterna är sönderblåsta och squashen har jag klarat genom att välta hinkar över. Det är verkligen trist när det blir så stark vind

Hälsningar från Skåne!

Susanna
andreas i uppsala
värme? blink.gif wacko.gif kallar du det här värme? Dethär är inte ens sommar. i juli ska det bli bättre det gör det alltid. Det är ovanligt kallt i år sad.gif men i juli,augusti och september då är det sommar på riktigt biggrin.gif
Hannele
Alla väder är bra - utom det kalla och fuktiga dagar på vintern.
15 m/s i går!

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon