Full version: Är Janne
andreas i uppsala
är han död? sad.gif Varför visar de gamla repotage om honom sad.gif unsure.gif
Fisan
ja han är död sad.gif
Posse
CITAT (andreas i uppsala @ 17-06-2004, 20:57)
är han död? sad.gif  Varför visar de gamla repotage om honom sad.gif  :unsure:

Enligt uppgift avled Jan Danielson 17 juni 2003.
TeliaNet
jag tror han avled på ett hotellrum om jag inte minns fel.
Gossen Ruda
Nån gång under natten. Minns en löpsedel: Jan dog ensam på ett hotellrum. Med tanke på att han var singel numera så var det inte så konstigt. Det hade nog värre om han inte varit ensam. Med Linda kanske. Tidningar!!!!
Ina
CITAT (Gossen Ruda @ 17-06-2004, 22:14)
Tidningar!!!!

laugh.gif biggrin.gif wink.gif ohmy.gif biggrin.gif rolleyes.gif tongue.gif wink.gif biggrin.gif
pialotta
de visade reportaget i TV ikväll för att hedra hans minne, det är idag ett år sedan han avled.
andreas i uppsala
ETT ÅR SEN!!! blink.gif
Betty
Ja, du verkar ha missat nåt... wink.gif
andreas i uppsala
Det har jag verkligen. Trodde han dog nyligen.Han som verkade så pigg och glad. Men jag ser inte särskilt mycket på mitt i naturen. Blev förvånad när det bara var brunhåret kvar i vintras
Fisan
Ursäkta Andreas, men var du alltför uppslukad av palmerna förra sommarn? smile.gif wub.gif
Det var mängder med löpsedlar o första sidor. Mängder= en på varje tidning.
*no hard feelings*
KURT
CITAT (andreas i uppsala @ 18-06-2004, 00:28)
Det har jag verkligen. Trodde han dog nyligen.Han som verkade så pigg och glad. Men jag ser inte särskilt mycket på mitt i naturen. Blev förvånad när det bara var brunhåret kvar i vintras

Lyssnar inte på naturmorgon och läser inte tidningar? Jan Danielson var ju en mycket aktiv journalist i alla medier, verkade inte bara i "mitt i naturen".
andreas i uppsala
Var bortrest början av juni till början av juli och de franska tidningarna är inte särskilt intresserade av vad som händer i sverige. Så det är kanske inte så konstigt att jag missade en del. wink.gif
KURT
Jan Danielson skrev ju många böcker, på biblioteket kan man hitta hans serie:

"Våren i markerna"
"sommaren i markerna"
"Hösten i markerna"
"vintern i markerna"
Cilla
Jag som inte tittar på TV mer än några gånger per år hade bara hört talas och läst om Danielsson innan jag igår för första gången såg honom på rörlig bild i TV.

Bra program det där Mitt i naturen (hette det väl) förresten!
KURT
CITAT (Cilla @ 18-06-2004, 15:20)
Jag som inte tittar på TV mer än några gånger per år hade bara hört talas och läst om Danielsson innan jag igår för första gången såg honom på rörlig bild i TV.

Bra program det där Mitt i naturen (hette det väl) förresten!

Naturen gör sig nästan lika bra i radion! Nästan 2.5 h Naturmorgon i P1 varje lördag morgon mellan 06.13-08.30 .
Cilla
Ja Naturmorgon ja, det programmet brukar väcka mig. Bara för att man inte ser på TV betyder ju det inte att man inte har en radio... smile.gif
Jag är P1-missbrukare, radion står oftare på än av.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon