Full version: Vicken rysare..
Fisan
Hyfsat bra iaf för Sverige! Satt o kramade kudden hela andra halvlek... biggrin.gif
Blomstertanten
unsure.gif Hur gick det då ?
joli
1-1 heja heja heja!!!!!!!
Betty
Ja det var en riktigt spännande match! Italien hade ett helt fantastiskt spel i första halvlek men så bjöd de in svenskarna i andra. Tycker det var ganska oproffsigt av dem att bevaka ledningen redan efter en halvlek, men vi tackar! Zlatans mål var ju helt osannolikt!!! biggrin.gif
Nu ser vi fram emot att få krossa danskarna! laugh.gif
Blomstertanten
Jag har inte tid att titta på fotboll ! ohmy.gif

Upptagen med att lukta på blommor , rensa ogräs och klämma löss ! rolleyes.gif
Betty
Det gäller att planera!
Jag har varit ute i trädgården under dan och rensat, grävt och planterat. Efter en god middag och en skön dusch var det riktigt trevligt att få sätta sig framför TV-n och se en bra fotbollsmatch! biggrin.gif
Blomstertanten
CITAT (Betty @ 18-06-2004, 23:19)
Det gäller att planera!
Jag har varit ute i trädgården under dan och rensat, grävt och planterat. Efter en god middag och en skön dusch var det riktigt trevligt att få sätta sig framför TV-n och se en bra fotbollsmatch! biggrin.gif

Jag har planerat !

Planerar in allt möjligt för att slippa titta på fotboll ! tongue.gif
joli
Håller med... här är det planering som gäller... fast det skadar inte att kika i drivhusen under matchen... biggrin.gif dvs, minidrivhusen... rolleyes.gif

/Joli
Fisan
Planering o plantering! biggrin.gif Eller hur!?
magda
RIKTIG NERVPÄRS!!!!!! Va det!! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif Höll på att dö faktiskt. Det trodde defenitivt mina hundar att jag höll på att göra då jag o sambon tjoade o stod i! Tänkte ärligt talat gå därifrån ett tag. kan ju inte va nyttigt att va sådär nervig bara för att ett rund grej ska in i rätt nätkasse egentligen... blink.gif Vi e nog ganska knasiga vi män´skor (en del av oss) so kan hetsa upp oss så över en så värdslig sak som det egentligen är..... men KUL är det!!!!! laugh.gif
/M
andreas i uppsala
Jag var nere vid stora torget. Där hade man hissat upp en plasma tv som var allt annat än liten. Den var ca 8-10 x 8-10meter. Ljudet hördes nästan över hela stan. Vilken stämming det var, särsilt i slutet. Först när målet förstod folk inte att det var mål men efter någon nanosekund började alla skrika,hoppa och allt vad man gör när sådant kommer. Varenda gång reprisen av målet visades ljublade folk. Det var härligt. Blått och gult överallt.

Italien var väldigt bra. Jag är förvånad att det inte blev fler mål.Jag blev i alla fall inte förvånad när bollen gled in bakom Buffon biggrin.gif. Det var vad jag förväntade mig tongue.gif . Vi har ju EM's bästa anfallare.

Vi behöver nu bara oavgjort mot Danmark för att komma vidare biggrin.gif Många andra europeer har redan listat oss som vinnare, men så långt kommer vi nog inte, elller tongue.gif
MRLINDELL
Plattmatchen kan komma mot Danmark, inte dags att ropa hej än ....
andreas i uppsala
danmark ska vi vinna över, i alla fall om man kollar på statistiken. Vi har vunnit 47 matcher över dem och de har vunnit 36, tror jag det var. Danmarks gyllene ålder var på 10-20-talet då de slog oss med 10-0.

Jag tror på vinst!
joli
JApp... men det är som lindell säger... man ska inte ta ut segern i förskott...
Men vi måste ju få suga på karamellen så länge det går biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon