Full version: Vad gjorde ni
Berith
Kommer hit glad i hågen, ganska pigg, nyfiken på vad som tilldragit sej under natten. Men vad får jag se?! Min signaturbild är utbytt mot en som jag hade precis i början! Vad har nån gjort?!? Och en del medlemmars bilder går inte att se. Nääää, nu byter jag tillbaka, jag vill se ut som vanligt! ohmy.gif huh.gif sad.gif blink.gif
--------------
Så, nu känner jag igen mej igen! Undrar vad som hände.... unsure.gif
Gunvor Nilsson
Jag tror inte att någon medlem fifflat med forum. Jag hade också mystiska profilbilder när jag kom in på forum - små röda kryss överallt men nu är allt som vanligt igen! tongue.gif
Ingemar
En hårddisk som kraschat ersattes med en ny kl 5.00 och då kom inte alla filer och mappar med och därför saknas bl.a. signaturbilder och annat som besökarna skickat upp. Jag håller på att ersätta allt som försvunnit så det som saknas kommer att dyka upp igen efterhand.
Berith
Gunvor, man kan aldrig veta säkert, ibland hamnar en skruvmejsel i orätta händer... biggrin.gif
Som norrmännen säger, 'friskt kopplat hälften brunnet'! rolleyes.gif
Helen i Skåne
Tvi! Kraschande hårddiskar är ingen rolig historia!!! sad.gif
Jag blev tiger för en stund men ärnu mig själv igen... laugh.gif
Gunvor Nilsson
Här är en som inget fattar: hur kan en hårddisk krascha? Om jag skulle sätta in en fullträff med högerfoten i min dator - då kan jag förstå att den kraschar.
Jag vet i alla fall lite mer än min sambos jobbarkompis som på frågan om han hade städat datorn: Nä, jag brukar bara dammsuga runt datorn! wub.gif
Betty
CITAT (Ingemar @ 30-01-2003, 08:33)
En hårddisk som kraschat ersattes med en ny kl 5.00 .

Klockan fem i morse??? Stackars dej , det var ju nästan fortfarande natt då... unsure.gif
Betty
CITAT (Gunvor Nilsson @ 30-01-2003, 11:24)
Här är en som inget fattar: hur kan en hårddisk krascha? Om jag skulle sätta in en fullträff med högerfoten i min dator -  då kan jag förstå att den kraschar.

Krascha = sluta fungera/gå sönder/pajja/lägga av/låsa sej totalt... ... ...
*Felix matte*
CITAT (Gunvor Nilsson @ 30-01-2003, 11:24)
Jag vet i alla fall lite mer än min sambos jobbarkompis som på frågan om han hade städat datorn: Nä, jag brukar bara dammsuga runt datorn! wub.gif

Men jag brukar dammsuga den invändigt också (med hjälp av svärson)
senast i förra veckan.
Det bör göras ett par ggr/år enl. experterna.
Apropå Krasch ... När min kraschade tog jag den till kunnig dotter
som räddade innehåll och fick igång den tills ny anlände
wub.gif biggrin.gif
Betty
CITAT (Felix matte @ 30-01-2003, 12:02)
Apropå Krasch ... När min kraschade tog jag den till kunnig dotter
som räddade innehåll och fick igång den tills ny anlände

Min kraschade hårddisk skickade jag tillbaks till säljaren den 2/1 ... väntar på ny...det har inte hänt nåt än... Hade 1½månad kvar av garantin när den kraschade, tur i oturen... Den var totallåst inget gick att rädda sad.gif Ska bli mer noga med att göra backup- discar...
Gunvor Nilsson
CITAT (Betty @ 30-01-2003, 11:37)
Krascha = sluta fungera/gå sönder/pajja/lägga av/låsa sej totalt... ... ...

Och jag som trodde den låg som ett "plockepinn" på golvet! laugh.gif laugh.gif

(OK bäst att tala om att fullt så dum som jag utger mej för att vara är jag inte tongue.gif )
Betty
Det var det nog ingen som trodde heller, Gunvor!
abborrmaster
min e ett rött kryss inte sant?

/Simon
Betty
CITAT (Ingemar @ 30-01-2003, 08:33)
En hårddisk som kraschat ersattes med en ny kl 5.00 och då kom inte alla filer och mappar med och därför saknas bl.a. signaturbilder och annat som besökarna skickat upp. Jag håller på att ersätta allt som försvunnit så det som saknas kommer att dyka upp igen efterhand.

Ja Simon, din är ett rött kryss.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon