magda
magda
jag lyckades få in en bild!!!! Som jag slitit med att komma in på mitt album och ej lyckas (Tack för hjälpen Fenja!), och så lyckades jag iallafall bifoga en bild här ovan. Skönt!

Jag och min sambo har köpt ett hus med en del "färdig" trädgård, och nybörjare som jag är, så skulle jag vilja ha hjälp med att identifiera en massa saker....... så jag hoppas få fart på albumet snart! men hjälp mig gärna med "bollarna" på bilden ovan till att börja med!
Tack på förhand
/Magda
Fenja
Magda... man kan inte se din bild... När jag kollar på egenskaper är den inte tillgänglig.
Mvh
Fenja
magda
NÄE....... sad.gif Jag som trodde att jag äntligen hade lyckats! Jag kan själv se bilderna på bägge mina meddelanden.
Bilderna har jag på nätet på Hpphoto, och jag kopierade urladressen därifrån...... Trodde det skulle funka - jag ser dem ju själv. Suck. Ger upp. Får vänta tills jag får reda på varför jag ej komemr in på mitt album här på odla. Skickat fråga till webmaster om det, så det löser sig säkert.

/Magda
Fialotta
CITAT (magda @ 20-06-2004, 22:15)
NÄE....... sad.gif Jag som trodde att jag äntligen hade lyckats! Jag kan själv se bilderna på bägge mina meddelanden.
Bilderna har jag på nätet på Hpphoto, och jag kopierade urladressen därifrån...... Trodde det skulle funka - jag ser dem ju själv. Suck. Ger upp. Får vänta tills jag får reda på varför jag ej komemr in på mitt album här på odla. Skickat fråga till webmaster om det, så det löser sig säkert.

/Magda

Magda...gå in på din profil och skriv in ditt albumnamn
så aktiveras ditt album i alla fall smile.gif
*Felix matte*
Varför försvann bilden? Jag såg den ju för en stund sedan.
"rosa bollarna" var jättefin men jag har ingen aning om vad det är för växt... tyvärr.
magda
Så du såg den iallafall!? (Felix matte) Verkar inte vara någon annan som gjort det sad.gif Albumet jag har på Hp är tydligen inte "offentlig", så därför syns den inte förutom för mig, och en stund även för Felix matte alltså....

/Magda
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon