|
Copycat
20-06-2004, 22:55
Det måste vara något som är fel på min dator. Allas bilder blir bara ett litet rött kryss. Är det jag som har fel här eller är det fel på bilden?
Vet du wolfie.......det var en god idé.......annars får vi röka fredspipa en dag
Jag kan inte heller se Oldwolfies bild.....
Pia
*Felix matte*
20-06-2004, 23:08
CITAT (oldwolfie @ 20-06-2004, 23:53) den ska fara runt jorden så att vi tänker på fred jag har ingen aning om hur långt den flugit men nu låter jag den flyga in här på odla  så får vi se om den är en bra fredsduva  :rolleyes: :rolleyes: Som jag letat... och du fann den Så klart den är en bra och positiv en
gammelnalle
21-06-2004, 08:48
Inte jag heller kan se bilden... men de flesta andra bilderna... VOFFÖR ??????har inte råd att köpa ny dator.... är det nåt med våran programvara?? Själv har jag tyvärr ME (millenium edition) som ofta krånglar.... men att uppdatera till XP skulle kosta mig lika mycket som en ny billig dator.... Någon datorkunnig...??? Please!! Jag vill ju också se...
*Felix matte*
21-06-2004, 08:54
Kan ni se den nu... Oldwolfies vackra Fredsduva.
gammelnalle
21-06-2004, 08:57
Jag kan!! Tack!! men hur gör du? Trollar med knäna ????... (sockarna är väl på vi det här laget???  )
Hannele
21-06-2004, 09:01
Här: 
*Felix matte*
21-06-2004, 09:01
CITAT (gammelnalle @ 21-06-2004, 09:57) Jag kan!! Tack!! men hur gör du? Trollar med knäna ????... (sockarna är väl på vi det här laget???  ) Lätt som en plätt  jag är ju kvinna (sockarna är på och fårskinnstofflorna också  )
Lassila
21-06-2004, 09:08
Kan ni inte se bilderna prova att först gå in på www.microsoft.se och köra windows update, man kan behöva ha orginal cd'n med windows till hands. Sedan kolla om Java är instalerat annars instalera det. Då borde det inte vara ngt problem att se bilden.
CITAT (gammelnalle @ 21-06-2004, 09:57) Jag kan!! Tack!! men hur gör du? Trollar med knäna ????... (sockarna är väl på vi det här laget???  ) Det är inget fel på din dator,jag får inte heller upp bilden när det är ett rött kryss i hörnet och jag har XP - relativt ny,1 år.  Jag vet inte hur ni gjorde är det hemligt? undrar Renate
Lassila
21-06-2004, 09:16
Det kan ju också vara det här som är problemet. kolla om detta fungerar då, fast omvänt.
Inaktivera visning av bilder för att visa webbsidor snabbare
Klicka på Internet-alternativ på Verktyg-menyn i Internet Explorer. Klicka på fliken Avancerat. Avmarkera en eller flera av kryssrutorna Visa bilder, Visa animeringar, Visa videoklipp och Spela upp ljud i området Multimedia. Obs!
Om kryssrutan Visa bilder eller Visa videoklipp är avmarkerad kan du ändå visa en enstaka bild eller animering på en webbsida genom att högerklicka på dess ikon och sedan klicka på Visa bild. Om bilderna på sidan fortfarande visas när du har avmarkerat kryssrutan Visa bilder kan du dölja dem genom att klicka på Visa-menyn och sedan på Uppdatera.
CITAT (gammelnalle @ 21-06-2004, 09:48) Inte jag heller kan se bilden... men de flesta andra bilderna... VOFFÖR ??????har inte råd att köpa ny dator.... är det nåt med våran programvara?? Själv har jag tyvärr ME (millenium edition) som ofta krånglar.... men att uppdatera till XP skulle kosta mig lika mycket som en ny billig dator.... Någon datorkunnig...??? Please!! Jag vill ju också se...  Jag kan inte heller ser bilden när det är ett rött kryss i hörnan,det har inget med datorn att göra min är ganskar ny,nja 1 år,hur gör ni? undrar Renate
*Felix matte*
21-06-2004, 09:20
Inte alls hemligt... jag tog bilden och la in den i gammalt album som jag har på AoT... och därifrån länkade jag den hit.
Apropå Windows update....jag får påminnelse på skärmen när nya uppdateringar finns och ingen cd behövs.
gammelnalle
21-06-2004, 09:22
CITAT Felix matte,21-06-2004, 10:01 Lätt som en plätt  jag är ju kvinna  :lol: he he he tillägnar då dagens citat till bl.a. dig....
Hannele
21-06-2004, 09:26
CITAT (Felix matte @ 21-06-2004, 10:20) Inte alls hemligt... jag tog bilden och la in den i gammalt album Jag högerklickade på krysset och valde Properties av menyn och kopierare Address (URL) och länkade bliden här en gång till. Ofta är det nån liten bokstav, som fattas - eller finns för mycket - på adressen.
*Felix matte*
21-06-2004, 09:34
CITAT (gammelnalle @ 21-06-2004, 10:22)
Felix matte! Du kopierar egenskaperna från bilden som inte syns och lägger dem i ditt album och sedan funkar det eller? Jag är lite korkad med datorer så jag måste få fråga! Mvh Fenja
*Felix matte*
21-06-2004, 09:38
CITAT (Fenja @ 21-06-2004, 10:35) Felix matte! Du kopierar egenskaperna från bilden som inte syns och lägger dem i ditt album och sedan funkar det eller? Jag är lite korkad med datorer så jag måste få fråga! Mvh Fenja Ja, precis så gjorde jag jag har sett Oldwolfies bild hela tiden
Tack!  Vad bra att veta att det går att göra så!! Mvh Fenja
Vad sorgligt att det är just denna bild som krånglar. När det är den vi behöver mest av allt (även här på Odla.nu  ). Men vi som kan se den är lyckliga.  /Mimmi
Copycat
21-06-2004, 14:56
Men den syns nog för alla nu, eller? Jag kan se den nu iallafall. Mycket bra idé, fredsduvor behövs det fler av.
CITAT (Felix matte @ 21-06-2004, 10:20) Inte alls hemligt... jag tog bilden och la in den i gammalt album som jag har på AoT... och därifrån länkade jag den hit.
Apropå Windows update....jag får påminnelse på skärmen när nya uppdateringar finns och ingen cd behövs. Jag med!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|