cala98
Den blev jättebra, tycker jag själv.. tongue.gif
Nu ska jag bara klänga in den.
*Felix matte*
Tjusigt!
Vad ska du "klänga in" den med?
cala98
ja, jag tror kaprifoler men det får bli senare när jag gjort avläggare. Nu blir det nog blomsterböna och Blomma för dagen.
Annelie
Ack så tjusigt, och snyggt och fint snickrat! biggrin.gif
ThomasJ
Riktigt snyggt!! biggrin.gif

Du får lägga ut en bild framåt hösten så vi får se hur den ser ut lite mer inklädd.. smile.gif

/Thomas
yla
fiint
spännade o se sen
Katti med torpet
Kanonsnyggt!!

Jag blir så avundsjuk på alla som har / gör pergola. Det är bland det finaste jag vet och står hööögt upp på min önskelista. Sambon verkar dock tycka att vi måste proritera att bygga ett badrum och tvättstuga. Dessutom ligger det ju ett växthus här och bara väntar på uppsättning. Så pergola känns rätt avlägset just nu, suck.
Jag får glädjas med dig istället, lyckost!! wub.gif
MimE
CITAT (Katti med torpet @ 22-06-2004, 14:19)
... Sambon verkar dock tycka att vi måste proritera att bygga ett badrum och tvättstuga. ...

Vilka konstiga prioriteringar han gör. tongue.gif laugh.gif

Jag måste dock hålla med om att pergolan på bilderna är jättefin.

/Mimmi
Åsa K, zon 1
Jättefint!

Jag printade ut bilden för att få lite inspiration, har idé torka allt som oftast.
Hellan
Gôrsnyggt! Blev inspirerad!
Lena L.S Svensson
Din pergola blev fantastisk jag tycker att du skall plantera två stycken klematis en blå och en röd som slingrar sig upp mot taket och igenom.
Lycka till med vad du än väljer.
Lena
cala98

Så här blev det!
Maria i Helsingborg
JÄTTEFINT! Egen design? Finnes ritning? sleep.gif
cala98
Det är en lokal snickare i Färila som är jätteduktig som snickrat och hittat på. Jag fick den i 40-årspresent av mina föräldrar wub.gif ..ibland har man tur...
*Felix matte*
Så fint det blev wub.gif
CITAT (cala98 @ 31-08-2004, 21:23)
Det är en lokal snickare i Färila

Ortnamnet låter bekant... ligger det i närheten av Borgsjöbyn? Erikslund? Ånge?
cala98
Det ligger i Hälsingland laugh.gif
*Felix matte*
CITAT (cala98 @ 31-08-2004, 21:51)
Det ligger i Hälsingland laugh.gif

Ok. jag var sommarbarn i Borgsjöbyn... det var 48 år sedan... alldeles nyss kom jag på att det var mina "räddare i nöden" som sedan flyttade till Färila.
biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon