råse-marie
är det någon som har tips om något kul loppis ställe som man kan hyra bord på???
Efter flytten har vi så mycket grejer som inte får plats längre wacko.gif
Vi bor ju i Västerås så det är önskvärt att loppiset ligger inom några mils avstånd ( upp till 6-7 mil) .
birgitek
Finns inte loppiset på Bäckby kvar?
Birgit Ek
Hannele
Gör eget garage-loppis med grannarna?
AgnesC
Mitt spontana svar är oxå Bäckby, annars är det loppis i Fyrispark i Uppsala.
Den brukar vara välbesökt, men det är iinget under sommaren.
160kvm stort hus
Släng in en annons på blocket!!
Där har jag nog blivit av med allt från mobiler, bilar, kök och hela faderullan.
OBS!! Tänk på att ge ut numret till en telefon du kan stänga av.
När vi la ut våran mobil på annons så ringde dom varannan minut i fyra timmar innan vi kunde komma fram till en dator och ta bort annonsen.
Phu!!

Fast man behöver ju inte ge ut numret, men det underlättar.

Mvh G
råse-marie
Jo visst finns det loppiset på bäckby kvar men det är sååååå tråkigt att stå där pga att dom flesta som går där inte vill betala någonting utan helst ha det gratis. mad.gif Och visst ska man kunna pruta på loppis. Men här är dom oförskämda.....
Jag har stått uppe i Kolsva och Sala där är det mycket bättre blandning på folk.
Har även hört att Uppsala ska vara bra , men det verkar som man måste åka så tidigt för att få plats.
Roligast vore det att stå på ett loppis som inte är så ofta. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon