Full version: GRATTIS SVERIGE
joli
JAAAAAAAAAA..............

Grattis Sverige till platsen i kvartsfinal. F* F*n vad spännande det var!!!

Jag var nära på att göra hål i både golv och tak med tanke på mitt hoppande.... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Fisan
Låg i soffan o vred mig som en mask, hejvilt nagelbitande. O jag som inte ens gillar fotboll!! laugh.gif
Catarina
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Vi är i KVAAAAARTSFINAAAAAAAAAAAAAAAL!!!! Jösses vad det ska diskuteras i Italien nu! tongue.gif
joli
JA... Italienarna är bra på att snacka skit.... mad.gif de började redan anklaga oss för konspirationer innan matchen ens hade börjat.

Men men.... vi är ändå i kvartsfinal... sleep.gif

laugh.gif biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif
*Felix matte*
Lyssnade mest men tittade också en stund då o då...
Men vaddå?... man ser ju bollsparkande tjejer och killar varje dag (nästan)
och att nästan få trumhinnorna sprängd av reportrar som skriker Jaaaaaaa! ... Nääää... sååååååå nära det var!!!!
Och i reprisen ser man att bollen var ett par meter utanför buren...
laugh.gif
Förlåt alla fotbollsälskare men jag kan inte förstå hysterin kring detta VM (eller kanske det är EM)
vihemma
YES! så bra biggrin.gif

Jösses Amalia vad spännande den matchen var, försökte äta lite chips men höll bara på att skutta mellan soffan och golvet.

Grattis vad ni var bra...

Jo få se nu vad Italiens protest innehåller, samt vad Spotti´s giga-stämning orsakar för rabalder (han får ju skylla sig själv ju det var ju han som spottade, ursäkta att en fotograf uppmärksammade att han spottade 5 gånger innan han vred kameran för att hinna fånga den sjätte som tog "rätt" !?!)
Mocca
Hrmmm.......gäller att ducka i morgon....min granne är italienare wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Mocca @ 22-06-2004, 23:23)
Hrmmm.......gäller att ducka i morgon....min granne är italienare  :wub:

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Mocca
wub.gif laugh.gif ..........den smileyn stjäler jag från dej tongue.gif
*Felix matte*
CITAT (Mocca @ 22-06-2004, 23:29)
wub.gif  :lol: ..........den smileyn stjäler jag från dej  :P

Varsågod! wub.gif
magda
[QUOTE][QUOTE] Gå över med en vacker blomma som tröst - det kan grannen behöva tongue.gif tongue.gif

HEJA SVERIGE!!!!!

/Magda
andreas i uppsala
Det är Em felix matte, och det är STORT, världens största sport bl.a. Och omsätter mer än hela sveriges årliga inkomst. Hade du bott längre söderut hade du förmodligen förstått ur otroligt stort fotboll är:P
TeliaNet
springa och jaga en boll kan alla göra, skillnaden är bara att vissa får snuskigt bra betalt laugh.gif
andreas i uppsala
Likaså kan alla sitta och bossa över andra och ändå få rysligt mycket i bonusar trots miljardförlust. tongue.gif tongue.gif Springa och jaga en boll kan inte alla. Det måste se snyggt ut också tongue.gif
Betty
JAAAAA!!!! Vad bra , vi är i kvartsfinal!!!! Ruggigt spännande match, har knappt hämtat mig än... biggrin.gif
Tänk så otäckt nära det var där ett tag att allt skulle varit över,,, huh.gif
Undrar vilka vi får spöa ski*** ur på lördag...!? rolleyes.gif
wolkenkrabber
det vart för mycket för mig, jag var tvungen att zappa över till Space Jam på z-tv ibland, men kul att vi klarade oss vidare fast vi skulle spelat bättre
Ewa L
Vid förhandsdiskussionerna vid fikat i går (läs tisdag) eftermiddag så föreslog jag att Bulgarien skulle göra första målet i den matchen, Italien kvittera och först på övertid göra vinstmålet. Efter segersötman skulle de få reda på att vi (dvs Sverige) just gjort 2-2, också på övertid.

Alla enades om att det skulle vara det perfekta scenariot. Känns lite underligt idag. Är jag synsk??

Skall bli spännande att höra vad mina fika-kompisar säger idag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon