ThomasJ

Har efter nästan ett års velande idag slagit till och köpt mig själv en ny kamera..
Eftersom jag hade en systemkamera tidigare, så ville jag ha en digitalsystemkamera och det blev en Canon EOS 300D.. wub.gif

Är så glad.. biggrin.gif

Skall ta massor av bilder nu under midsommarhelgen..

ps. Bilden visar en blivande jordgubbe.. rolleyes.gif ds.

/Thomas
Fenja
Grattis! Tar den sådana bilder förstår jag att du är nöjd! Jag är också nybliven digitalkameraägare, det är jätteroligt!
Trevlig midsommar!
Fenja
renate
Grattis till nya kameran Thomas,bra bild på den blivande jordgubben.
Renate
Mocca
Oj så fint det blev. Fin skärpa i bilden också smile.gif Bara till att fota och tanka in i datorn........jajamensan wub.gif laugh.gif
(säger en som beställer sina filmer på cd fortfarande smile.gif)
Hannele
Grattis! Mycket nöje!
cala98
Vilken fin bild!
amaira
Välkommen in i klubben ... jättefin bild, förstår att du är nöjd och glad. Grattis.

Det är L-Y-C-K-A att ha en digitalkamera!!!

/amaira
yla
amaira tog orden ur munnen på mej
men jag säger det ändå
välkommen i klubben
lycka är digitalkamera rolleyes.gif rolleyes.gif
TeliaNet
saknar digitalkamera. har funkat att skanna in bilder med min agfa scanner men nu har den gått sönder. sad.gif
yla
CITAT (TeliaNet @ 23-06-2004, 23:17)
saknar digitalkamera. har funkat att skanna in bilder med min agfa scanner men nu har den gått sönder. sad.gif

stackars dej men kanske du nu går o köper en digitalkamera
rolleyes.gif
Frida Sandman
Åh -lyckost!!! wub.gif
Jag är sååå sugen på en digitalkamera, men den sort jag vill ha är ju svindyra! (vill också ha en systemdig.)

Vad kostade din? Följer det med olika objektiv eller är det ett standard som gäller? jag VILL verkligen haa en digitalkamera, man kan ju ta massor med foton då! *drömmer om en*

Lycka till med fotograferandet! biggrin.gif
solberga
Vilken fin bild..
Har också digitalkamera men jag blir inte klok på hur jag får in mina fina bilder i detta album så att jag kan dela med mig... wacko.gif // Carina
TeliaNet
CITAT (solberga @ 24-06-2004, 19:29)
Vilken fin bild..
Har också digitalkamera men jag blir inte klok på hur jag får in mina fina bilder i detta album så att jag kan dela med mig... wacko.gif // Carina

bor du i solberga i nässjö kommun?
alex
ThomasJ, grattis till den nya kameran!

Jo, jag såg i ditt album att du har vindruvsplantor, vilka sorter har du och hur många plantor har du?
MRLINDELL
Det är mindre bra bakgrundsskärpa, man kan ställa den på manuell och och få samma bild med bra djup. Autofokus är inte bara features utan kan ställa till det lite också.

Exempel: Här är en bild som visats tidigare med bara 30% av den upplösningen du har men man kan se graniten i stenen bakom och varenda grässtrå och lite till ...

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon