Tvåbarnsmamman
Jag undrar vad det är för en söt liten röd ganska oansenlig blomma som vi har två stänglar av i en rabatt. Jag har sett den i massor i andra rabatter, och från osäker källa har jag hört att det kan vara alunrot. Är det nån som kan sätta in en bild på alunrot?

(hur kan man förresten få in en bild här i forumet, utan att den finns online på en hemsida? Jag har en bild på blomman i min dator, men vet inte hur jag ska få upp den här - förutom att jag kan maila den till nån förstås).
pimpim
Alunrot

Pia
*Felix matte*
CITAT (Tvåbarnsmamman @ 25-06-2004, 17:58)
(hur kan man förresten få in en bild här i forumet, utan att den finns online på en hemsida? Jag har en bild på blomman i min dator, men vet inte hur jag ska få upp den här - förutom att jag kan maila den till nån förstås).

Du kan göra ett eget album här på Odla.
Klicka på kamerasymbolen som finns överst på sidan så får du instruktioner hur du skall göra. Lycka till!
Tvåbarnsmamman
Tack för era svar! Det är alunrot vi har, fast en mycket tanig sådan.... får se om vi kan råda bot på det så småningom.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon