Full version: sommar?
lilja55
Hej alla trädgårdsvänner. Det har inte varit mycket till sommarvärme än. blommorna håller sig ju längre då. Skulle vilja utbyta lite erfarenheter om växter. man fåt ett sånt habegär när man ser nya växter, är det någon som känner samma sak? tyvärr lever jag ensam så jag skulle vilja dela mitt intresse för växter med andra .. rolleyes.gif Hur mycket kan man stoppa in i en trädgård när man hyr ? utan att värden får dåndimpen. wub.gif
TeliaNet
hur mycket som helst, det går ju ta bort.
Fenja
Hej Lilja55 och välkommen hit! Prata med din hyresvärd, antagligen har Claes rätt i det han påpekar: Det går ju att ta bort! Men det är nog bättre att komma överens på förhand. Om du tittar på Odlas första sida så finns en annonsavdelning: Köp/byt/sälj där du kan hitta annonser eller annonsera själv och byta till dig växter, så blir det inte så dyrt att starta med odlandet. För visst vill man HA en himla massa av det man ser!
Mvh
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon