Fenja

Fler bilder i album.
Mvh
Fenja
lavendel
Vilken liten läcker typ!!! rolleyes.gif rolleyes.gif
Lavendel
pejori
grattis till lillknyttet biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
yla
sikken liten en
söt näsa på pyret

o hur mår lilla mamman wub.gif rolleyes.gif
amaira
Nämen... kära hjärtanes då ...
gosinutt - ett litet underverk.
TeliaNet
det är väl en katt?
anna.
åh, så sött! wub.gif

mamma katt var också jättefin.
renate
tongue.gif Grattis till kattbebisa! Såna små pluttar,mamman är fin med,liknar lite min Murvel. laugh.gif
Renate
Betty
Vilka små sötisar, himla pluttigt! Grattis!:wub:
Orchid
E det en katt? Ja som tänkte skriva hamster biggrin.gif
Katt eller hamster, grattis.
Fenja
Tack alla, ja, det är en halvtimme gammal kattbäbbe, den första som kom. Jag håller med om att den ser ut som.... ett litet marsvin eller så!!
Mvh
Fenja
Emser
Fenja>> Söt liten en... Grattis!

Orchid>> hur ser dina marsvin ut egentligen? laugh.gif huh.gif tongue.gif
yla
åhh tvåan tar mitt hjärta rolleyes.gif
mamma ser ju ut att må finemang smile.gif
adrian
Gullig... misse... rolleyes.gif
mekare
Åh, vad kattungesjuk jag blir....
och jag som inte ska ha någon mer , men kattungar är så härliga!
Grattis till ungarna.
azofia
Ååååååååååååååh....gud så sött. Tänker på mina lunsar och inser att de också varit så där små... märkligt.
Fisan
Bara helt bedååårande!!! smile.gif Grattis till både Fenja o Viper!! Hoppas hon mår bra o bäbbarna oxå!!
magiana
Å. halledudane då! Såna sötnosar. Påminns om när min vovve klämde ur sig fem små vildbattingar. Det var tider de...
Fenja
Vad roligt att du också drar med din vovve Magiana, det har jag gjort och gör med alla mina! Har precis som du en barnskrinda, men min är i någon metall, jag har pulka med.
Mvh
Fenja
Cilla
Fina! Och vilken vacker mamma de har.

Jag saknar kattungar i vår, men har några ungdomar från förra våren att ta hand om. Men just de där ljuden från diande kattungar, och när de börjar purra, och de där små gnyendena...
Fenja
Ja, Cilla! När de "väser" åt främmande dofter... de är så goa så man kan bli sittande där i timmar!
Mvh
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon