amaira
Hej! Om nån undrar, så kommer jag och hjärtevän att försvinna ut i vildmarken på obestämd tid tongue.gif

Vi brukar varje sommar, ta bilen med båten, till "vår" naturreservatsjö, och bege oss ut att tälta på nån av de otaliga "öde öarna". Så sanslöst ljuvligt!!!

Dator ingår inte i kampingutrustningen tongue.gif

På återseende mina vänner!!! (Vi åker i morgon)

Kramisar/ amaira
Gossen Ruda
Ha det så trevligt och välkommen tillbaka. Kameran är väl med? Jag håller mina insektsböcker varma så länge.
amaira
CITAT
Kameran är väl med?
smile.gif smile.gif smile.gif
Mmm, tror jag det!
CITAT
Jag håller mina insektsböcker varma så länge.
Vilket gör mig varm och glad att höra.
Lars-Olof Arvids
Ja, ha det så 3vligt! Jag håller också insektsböckerna varma, även om man får vara en väldig snabbsimmare för att hinna före rudan... smile.gif

Olle
Zanna
CITAT (amaira @ 29-06-2004, 13:14)
Hej! Om nån undrar, så kommer jag och hjärtevän att försvinna ut i vildmarken på obestämd tid  :P

Vi brukar varje sommar, ta bilen med båten, till "vår" naturreservatsjö, och bege oss ut att tälta på nån av de otaliga "öde öarna". Så sanslöst ljuvligt!!!

Låter som perfekt semester för att stressa av och varva ner - och njuta!

Ha en jätte trevlig semester. Hoppas du hittar något annat än kryp att fotografera smile.gif smile.gif

Susanne - som inte är så förtjust i småkryp
gammelnalle
CITAT (amaira @ 29-06-2004, 13:14)
Hej! Om nån undrar, så kommer jag och hjärtevän att försvinna ut i vildmarken på obestämd tid  :P

Dator ingår inte i kampingutrustningen tongue.gif

På återseende mina vänner!!! (Vi åker i morgon)

Kramisar/ amaira

Semester utan dator!!!! Vilket trams......!!!! det går väl att koppla upp sig mot satelit???
Du lever väl i 3:e årtusendet!!!! ?????

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Ha det så skönt och NJUT av tillvaron och frånvaron......

Ta bra bilder och berätta vackra sagor för varandra !!!!!
rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif

vi kommer att sakna dina inlägg och bilder... zum zum...
amaira
gose er... wub.gif
renate
Trevlig semester i 'vildmarken' saknar det lite,vi gjorde likadånt förr i tiden när familjen var ung,det låter om jag är gammal som Metusalem (rätt stavat?)det är jag inte men camping är passé för min del.Jag föredrar Hytte med komfort i Norge,men i år blir det korta resor till Skåne.
Hoppas ni har bra väder,vi hörs igen
Renate tongue.gif rolleyes.gif laugh.gif smile.gif
Copycat
Åhh, vad jag kommer att sakna dina bilder. men förhoppningsvis har du desto mer att visa när ni kommer hem. Många kramar och njuuuut av lugnet. wub.gif
yla
ha en skön stund o jag ser framemot dina bilder sen
kramis rolleyes.gif
kanske du lyckas me myggporträttet då rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon