Full version: Nästan ny
anne-li i olofstorp
Hej alla!
Jag är "nästan ny" d v s jag har varit med ett tag och skickat ett eller ett par inlägg då och då.
Mitt problem är att det ibland blir lång tid emellan möjligheterna att besöka internet. Men jag försöker i alla fall ibland.
Jag jobbar heltid, har hus och trädgård -1 500 km (trädgården alltså) jag är ensamstående och svär just nu över väder vind och knott..... Min semester har redan gått en vecka och jag har inte ens kunnat klippa gräset.
Ha överseende med om jag "försvinner" ibland en tid, jag kommer tillbaka igen.

Hälsningar
Den inregnade Anne-Li blink.gif
Helen i Piteå Zon 5
CITAT (anne-li i olofstorp @ 03-07-2004, 21:42)
Hej alla!
Jag är "nästan ny" d v s jag har varit med ett tag och skickat ett eller ett par inlägg då och då.
Mitt problem är att det ibland blir lång tid emellan möjligheterna att besöka internet. Men jag försöker i alla fall ibland.
Jag jobbar heltid, har hus och trädgård -1 500 km (trädgården alltså) jag är ensamstående och svär just nu över väder vind och knott..... Min semester har redan gått en vecka och jag har inte ens kunnat klippa gräset.

Hälsningar

Glöm ej att njuta av semestern, och välkommen tillbaka då tid ges. /Helen
Lena N
CITAT (anne-li i olofstorp @ 03-07-2004, 21:42)
Hej alla!

Hälsningar

Välkommen Anne-Li!

Jag är en likadan Oldla-medlem. D v s ensamstående med hus och trädgård, heltidsarbetande och periodare på Odla.

Även min gräsmatta är långhårig på grund av vädret. Men å andra sidan har jag hunnit städa mer än jag brukar under odlingssäsongen. tongue.gif

Jag väntar på att få ett beställt ADSL-modem, sedan blir jag kanske lite flitigare här. biggrin.gif
TeliaNet
nyfiken som jag är så undrar jag vilken operatör och vilket modem du skaffat Lena N?
Lena N
CITAT (TeliaNet @ 03-07-2004, 23:10)
nyfiken som jag är så undrar jag vilken operatör och vilket modem du skaffat Lena N?

Jag beställde på Spray av ekonomiska skäl. Billig avgift och modemet gratis. 3 månaders uppsägningstid.

Tyvärr har det blivit strul med leveransen. I Telias papper finns det någon slags dosa i mitt hus för att dela linjen på två telefonnummer. Dosan togs bort strax efter att jag köpte huset för sju år sedan, men det har tydligen inte kommit in i byråkratins handlingar. På grund av denna obefintliga dosa har jag ännu inte fått modemet. Skulle kommit i maj månad. blink.gif wink.gif huh.gif
TeliaNet
Då hade du ISDN-LIBRA(bri,2B+D)
lådan, en s.k NTab finns hos abbonenter med isdn, den går över tråden till en ISDN enhet i din station, det kan hända att du ligger i nåt isdn register på telia.
var det erbjudandet med modem på köpet? i så fall är det 12mån bindning.
"Jag beställde på Spray av ekonomiska skäl" inget fel med det, de går ju in via skanova. precis som min opertör, rix telecom gör.
jag betalar 305kr/mån och har ingen bindningstid.
gammelnalle
Välkomna alla
oavsett om ni "bara" dyker upp här ibland, eller om ni är "flergångsförbryare".... smile.gif

Vi vet att ni kan och kommer att tillföra forumet en massa....
(även FRÅGOR tillför ju en hel del.....)

björn
Lena N
CITAT (TeliaNet @ 04-07-2004, 00:06)
i så fall är det 12mån bindning.

Oj då! Har jag läst slarvigt?

Nåja, 12 månader går ju så fort nuförtiden. wacko.gif
renate
CITAT (Lena N @ 04-07-2004, 00:15)
CITAT (TeliaNet @ 04-07-2004, 00:06)
i så fall är det 12mån bindning.

Oj då! Har jag läst slarvigt?

Nåja, 12 månader går ju så fort nuförtiden. wacko.gif

Jag har spray och det är inget fel på det,modemet hat jag bytt ut pgr.av åsknedslag förra sommaren,nu har jag en ALCATEL SPEED TOUCH med 4 USB portar (har jag uttryckt mig rätt TeliaNet)? om det var ett års bindning så har året gått nu,jag hade spray innan.

rolleyes.gif tongue.gif tongue.gif rolleyes.gif
kerstin z5-6
Välkommen hit säger jag med :9
Tesa
Jag vill också vara mé....VÄLKOMMEN
Fenja
Hej och välkommen!
Mvh
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon