Full version: En nykomling till...
Ullis i Skåne
på Odla.nu...

Verkar finnas hur mycket hjälp som helst att få för en nybörjare på växter som mig. Jag och min sambo har nyligen införskaffat ett gammalt torp med en lika gammal och risig trädgård som vi nu ska försöka få ordning på. Tror jag kommer hitta massor av tips på den här sidan och jag kommer säkerligen att ha en massa frågor till er här också. Alla verkar ju kunna hur mycket som helst! Själv har jag tidigare mest pysslat med inomhusväxter som jag gillar skarpt men nu är det alltså dags att ge sig ut bland trädgårdens växter också.

Vi hörs!
/Ullis
Fialotta
Välkommen Ullis i skåne smile.gif

Vad spännande med en alldeles ny trädgård att upptäcka vad som
kommer upp!

Lycka till wub.gif
Ullis i Skåne
CITAT (maudan @ 04-07-2004, 18:04)
Välkommen Ullis i skåne smile.gif

Vad spännande med en alldeles ny trädgård att upptäcka vad som
kommer upp!

Lycka till wub.gif

Tack så mycket! Det ska verkligen bli spännande att se vad där finns ja... Har ännu inte hunnit utforska så mycket. Den är rätt stor och har gott om ogräs men jag har skymtat lite färglada blommor mitt i allt grönt också. Återkommer med frågor... biggrin.gif
Kajsa

Välkommen Ullis i Skåne, blir avundsjuk på alla som bor i zon 1 biggrin.gif
renate
Välkommen Ullis i Skåne,vad roligt med en alledes ny trädgård,i Skåne kan du odlar vad som helst vilket jag inte kan här i zon 4.
Renate
Mollgan
Välkommen, jag har blivit så varmt välkommen, det här verkar vara en riktigt guld gruva.
Mvh
Mollgan
gammelnalle
VÄLKOMMEN ULLIS

förskräckligt (BRA) vad många nya som droppar in...

bra med lite nytt friskt blod.....

björn
Annelie
Ännu en skåning till samlingen!

Välkommen!
Betty
Hej och välkommen Ullis, hoppas du kommer att trivas med oss! smile.gif
estet
Välkommen Ullis! Det låter spännande med torpet!
Vi hörs. smile.gif
*Felix matte*
Hej och Välkommen Ullis!

här lär man sig jättemycket biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon