Kattfot
Har kikat in här lite då och då under våren men tyckte det var dags att hälsa ordentligt... så hej allihop! smile.gif

Blev med trädgård för snart 2 år sedan, då jag och min sambo flyttade ut på landet. Sedan dess ägnar jag varje ledig stund till att påta i jorden rolleyes.gif
Har två kissekatter som hjälper till också.... wub.gif Och min sambo klipper gräset och häcken wub.gif
Irganox
Hej hej...
Fialotta
Välkommen till oss...hoppas du ska trivas wub.gif
Kattfot
Tack Maudan!
Kikade i på de fina bilderna i ditt album, vilken härlig utsikt du har smile.gif
estet
Hej och välkommen! smile.gif
Copycat
Välkommen till Forumet Kattfot. Jag har också två katter, två tjejer. Dom finns i mitt album, jag har inte fått in något annat än. Men det kommer. wub.gif
Betty
Hej, hej! smile.gif
renate
Hej på dej!
Hoppas du trivs tillsammans med oss,jag har två katter kastrerade hanar Murvel & lille Fritz plus en hund Olivia,och trädgård så klart.
Renate
*Felix matte*
Hej och Välkommen!
väntar att få se fler bilder snart smile.gif
gammelnalle
Välkommen till vårt (för det mesta) glada gäng...

Kirskål är fint !!! tro inget annat....
Kattfot
Tack allihop wub.gif

Copycat: vilka vackra missar! Ska försöka lägga mina egna i albumet!

Renate: Avis på dina pioner. Har inga egna......ännu rolleyes.gif

Gammelnalle: Attans då, jag som inte har någon kirskål, men det kanske finns någon som vill dela med sig?! tongue.gif

Mer bilder kommer snart i mitt album...
el_fishko
oooh...scary... Din katt ser näsan identisk ut med min okastrerade hankatt wub.gif bara att min är i lite "risigare" skick, speciellt på örona wink.gif vart bor du?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon