norpan
så hej allihopa. Har varit här ett tag, men inte presenterat mig. Hoppas få dela med mig av mina erfarenheter och hoppas på att få nya biggrin.gif .

MVH Norpan zon1
norpan
En liten fråga.. varför har jag en prick på mitt kuvert, vad betyder det??
Copycat
Hejsan Norpan och välkommen. Pricken betyder att du varit aktiv i den tråden som pricken är i. wub.gif
amaira
Hej Norpan!
norpan
Tack så mycket!
Men pricken är ju där från början..
cic
CITAT (norpan @ 05-07-2004, 20:30)
Tack så mycket!
Men pricken är ju där från början..

Det är ju för att du startade den här tråden liksom..
gammelnalle
Välkommen norpan
har du vatt här ett tag så vet du att vi kan vara lite högljudda.... men vi sätter på sordinen om det blir FÖR mycket....

och du !! pricken kommer när du gjort ett inlägg..... och det har du ju när du STARTAT en ny tråd....

för att förklara: Gå in på vilken tråd du vill ( "Dagens Citat" behöver fler besökare......) och SKRIV något... DÅ kommer en plupp HOS dig , vi andra ser bara där vi har varit och terroriserat....
cic
Jag var före nalle.. tongue.gif
norpan
Tack gammelnalle, det är verkligen som alla säger du är är så snäll och klok!! biggrin.gif Nu fattar jag (eller?), det är bara jag som ser "min" prick. wub.gif
cic
Det är bara du som som ser "din prick".

För övrigt gillar jag norpan..
gammelnalle
CITAT (norpan @ 05-07-2004, 20:37)
Tack gammelnalle, det är verkligen som alla säger du är är så snäll och klok!! biggrin.gif  Nu fattar jag (eller?), det är bara jag som ser "min" prick.  :wub:

VEM har sagt nått sånt om mej !!!

DE bara ljuger !!!

jag är en arg och vresig björnhanne.....
mad.gif mad.gif mad.gif

sad.gif unsure.gif wacko.gif

blink.gif wink.gif biggrin.gif laugh.gif tongue.gif
norpan
TACK cic, nu är jag med wub.gif Ja, visst är Norpan något alldeles speciellt... biggrin.gif

gammelnalle - hihi, ojdå det var inte meningen att trampa på din manliga stolthet.. wub.gif Vresig björnhanne...hmm..if you say so..
Betty
Vrååååålll!!!!
Hahahaha!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif "jättefarlig"... rolleyes.gif
alex
laugh.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon