Full version: Finn tre fel.
birgitek
Hjärtat klarade sej, men kissade nästan på mej!
Birgit Ek
el_fishko
wacko.gif visste att det var något sånt där...men satan vad skrämd jag blev unsure.gif
Sylvia
Jösses! Skrämde nästan livet av mig!
MimE
Papegojan hoppade högt - och jag med!

Lisa (6) undrade vad det var så jag var tvungen att köra det en gång till:
"Mamma, gör inte sådär igen. OK?"

/Mimmi
anna.
oo... obehagligt. wacko.gif
Copycat
Pust, jag var förvarnad. Mina tonåringar skickar sådant åt höger och vänster mellan kompisar. En miss Andersen, du får ju inte se minerna på dom som öppnar. Det skulle väl vara något? tongue.gif
yla
jo jag hoppade till lite gjorde annat undertiden jag väntade för o se va de va hihi smile.gif
Nutten
Jag som alltid hoppar högt normalt, blinkade inte ens den här gången..skumt! Kanske var för att jag inte hade någon ljudeffekt?
cic
Misstänkte att det skulle ske något sådant, du förvarnade ju.. men, men jag lyckades hoppa till! Kul, det är humor! laugh.gif
gammelnalle
Hu så himskt... RÄÄLIT!!!

men kul och bra
biggrin.gif laugh.gif tongue.gif
Fialotta
Fick hjärtslag...mina nerver låg nog
utanpå ohmy.gif
CarMa
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif ...mera sånt!!
Ralf
Var nåt fel där, plötsligt kom det fram en bild på min grundskolelärare, vad hade hon o göra där.
ah56
Värsta hjärtslaget Men kul biggrin.gif
Annika i Mölndal
adrian
Tur man inte har kopplat in högtalarn.. laugh.gif

Jag fick en sån för länge sedan, så jag var lite beredd... sleep.gif

Men den är kul som 17... tongue.gif
Fisan
Vänta...måste bara svälja....

Ohh, jag som hatar sånt! O så går jag på det! biggrin.gif
estet
Den var bra! Jag hade förväntat mej att man skulle ramla ned i den vackra dalgången, typ bungyjump... laugh.gif
Helen i Skåne
Himla coolt... speciellt om man sitte rmed hörlurar på sig och har en mysig låt i öronen.... wacko.gif wacko.gif wacko.gif SHIT!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon