Full version: arbetar
mekare
eller är det någon mer än jag som inte har gått på semester/sommarlov ännu?
Airamya
Jo, jag jobbar men bara idag o en dag till, sedan är det slut... Semester o sköna stunder i trädgården ser jag fram emot biggrin.gif men kommer tyvärr inte att ha tillgång till Internet, vilket innebär att jag förlorar kontakt med alla sköna människor här för flera veckor framöver sad.gif
Lars-Olof Arvids
Jag tänker jobba hela sommaren fram till oktober, då jag drar iväg på en fågel- och naturresa i Brasilien.

Olle
mekare
olle - vad avundsjuk jag blir, det lät jättehärligt (resa inte jobbet smile.gif )

jag har oxå bara 2 dagar kvar till semestern, men de känns såååå långa nu när "alla" har semester.
Annica i Sörmland
Skulle faktiskt vilja ha semester! Men som arbetslös har jag inte ens nån fritid enligt byråkratin. sad.gif Så det är en liten gåta hur jag kan hinna med allt i trädgården, inomhus och diverse småutflykter i omgivningen!! Högst på min önskelista står ett jobb att ha semester ifrån! biggrin.gif wub.gif

Grattis till alla som har det jag vill ha och jag hoppas verkligen att ni får en skön och varm semester! wub.gif
Lulle
Nope du är inte ensammen att jobba. Här har du en till som sitter på jobbet just nu till 22,00 i kväll. Det enda roliga man har är att sitta och titta här på forumet och drömma sig bort. Har inte semester förräns vecka 31 och sen den 31/7 bär det iväg till Turkiet 1 vecka med soooool och god mat och bara relaxa och må gott.

Nu ska jag jobba vidare så man får något gjort.

Må gott allesammans

Susan
anna.
jag började på mitt jobb i maj, så jag har inte ansökt om någon semester än.. det blir väl att man sparar den tills man inte längre får. laugh.gif

jag har aldrig haft ett jobb med betald semester innan, det känns jättekonstigt. rolleyes.gif
mekare
vad skönt att jag inte är ensam om att sitta fast på jobbet när det finns så mycket att göra i trädgården.
evarina
ingen semester här inte. Inte förrän v 30 (det är föresten då det fina vädret kommer...)
cic
Har bara sex dagars betald semester i år. Började mitt nya kneg i januari, då blir det så. Har nästa vecka (hoppas på vädret), och har lite strö dagar här och där. Jobbar inom handel (IKEA) så heltid är ovanligt, jobbar själv 75%, då har jag lediga dagar för trädgården och utflykter. Utlandssemester väntar jag med till vintern.
Nutten
Har semester om en vecka, men eftersom den inte är betald så vill jag inte ta mer än tre veckor i sträck...Annars är det många på jobbet som har fem veckor på raken, men de är också fast anställda och har betald semester.
LenaTuring
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 08-07-2004, 13:21)
Jag tänker jobba hela sommaren fram till oktober, då jag drar iväg på en fågel- och naturresa i Brasilien.

Olle

Lyllos dig! rolleyes.gif (menar resan förstås).
Kanske vi får se några exotiska bilder här sedan? smile.gif
Tesa
Näe....semester (nu har jag skrivit ordet 3 ggr, kan inte ens stava till det ju..... unsure.gif ) är inget jag får.... jobbar 365 dagar om året men har möjligheten att styra min dag lite själv så får jag bara mjölkat korna morron och kväll så kan jag hitta på annat under dagen...och så här års blir det inte så mycket gjort i hushållet kan jag ju avslöja.... rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon