Ingrid på Västkusten
med detta nya Forum -- tunghäfta :-D

det känns lite nytt och ovant så SÅ ;-) sedan ääälskade jag att man kunde skriva hurmktsomhelst i sin kontrollpanel - wow

Märker nu att det är fredag eftermiddag det är som Nätaktiviteterna avstannar viud en viss tid på em så jag undrar alltid hur många som ruschar runt just nu och försöker fixa allt eller som dricker kaffe med arbetskamraterna och så bara har det bra biggrin.gif

I helgen skall i alla fall jag försöka fixa allt som jag itne gjort de senaste tre veckorna!

urp av förskräckelse! Om jag är totalt tyst åsså ledbruten ( Göran och Ingemar vi måste ha em ikon för -grävt hela helgen och är totalt utsliten i alla leder-)
på måndag så vt Ni att jag har klarat deadline sedan kan det få bli hur mkt vinter som det bara GÅR!

Hälsar Ingrid
Annki
Hej alla glada!
Nu har även jag hittat hit. Och jag rusar inte omkring i helgstressen, utan softar omkring i tofflor och funderar på om jag ska ta ned blomman för dagen ur spaljerna på balkongen idag eller imorgon. (Nyopererad fot - så jag KAN inte gräva i kolonilotten. Vilken tur!) De vissna löven rasslar rätt rart i vinden, så kanske får de hänga kvar ett tag till. Undrar också om det är värt besväret att gräva upp franska dragonen och försöka ta in den, för den är väl knappast härdig i en balkonglåda?

Det kommer att ta TID att lära sig alla finesser här. Men kul är det!
Elisabeth-Västkustkolonisten
Hej på dig,

och Flamingon hänger med...

det här forumet måste man verkligen vänja sig vid, just nu kan jag ju inte säga att jag gillar det.

Men nu måste jag röra i pumpasoppan igen, offrade nämligen en pumpa till idag som redan lyser ute på balkongen.

Elisabeth
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon