yla
man skulle kunna hitta den man sökte då
nu fliddrar o fladdrar dom ju runt precis som i verkliga livet
o man får leta o leta
ja de va en ide bara
rolleyes.gif
går det att utföra
TeliaNet
vill du gör att litet bibliotek/uppslagsverk? unsure.gif
amaira
Ja! Varför inte? Eller nåt...

/amaira
Berith
Men utan fästingarna!! huh.gif

wink.gif
yla
CITAT (Berith @ 09-07-2004, 15:29)
Men utan fästingarna!! huh.gif

wink.gif

okey

fast ja alltså tänkte att om man villle se på en fjäril o kolla va den heter
just här så va de bra om de va i samma tråd wub.gif
fast de e kanske redan kört wub.gif
o inte vet jag hur man skulle görat heller
be våra fina webbisar kanske att slå ihop alla fjärulstrådar fast de blir väl ett jättejobb för nu fins de ju en hel del såna sen början
jag tror att jag tänker för fort eller skriver för fort innan jag tänkt klart
hmmmm
fast visst skulle de va en bra ide
även om inte Berith vill ha me våra kamrater fästingarna THIHI smile.gif
nå e de genomförbart????????
o isåfall hur
o kanske de e så att de e bara jag som tyckte sålunda

unsure.gif unsure.gif
Berith
Neejdå, en bra idé, men som sagt... antagligen svårgenomförbar. unsure.gif Man lär sej ju massor i insekts- och fjärils-trådarna. Såg förresten en humlebagge idag (hette dom väl?), tog också ett kort på underverket som jag får försöka lägga in i morron.

Fästingar!! Har klarat mej utan en enda fästing hittills i sommar. Helt fantastiskt för jag brukar ha några stycken per sommar. Klarat mej utan.... Jojo, tills i morse då jag hade två äckelpottor krypandes på ena benet. *ryyyyseeer* Dom är inte simkunniga kan jag berätta! mad.gif
yla
CITAT (Berith @ 09-07-2004, 22:56)
Neejdå, en bra idé, men som sagt... antagligen svårgenomförbar. unsure.gif Man lär sej ju massor i insekts- och fjärils-trådarna. Såg förresten en humlebagge idag (hette dom väl?), tog också ett kort på underverket som jag får försöka lägga in i morron.

Fästingar!! Har klarat mej utan en enda fästing hittills i sommar. Helt fantastiskt för jag brukar ha några stycken per sommar. Klarat mej utan.... Jojo, tills i morse då jag hade två äckelpottor krypandes på ena benet. *ryyyyseeer* Dom är inte simkunniga kan jag berätta! mad.gif

fniss antagligen borde jag inte berätta att jag inte sett röken av dom på min egen kropp men på andras dessvärre
uuurrrk

attans dom esom små djävlar i paradiset för utan dom skulle jag aldrig tänka tanken
att
hallå
lägg dej
inte
här

väl
i gräset?
likasom

HIV
nästan

dumma
dumma

dumma fästingar
wub.gif unsure.gif sad.gif blink.gif mad.gif mad.gif
amaira
Samla fjärilarna med kommentarer i en enda tråd?

Det kan jag göra!
Det gör jag gärna dessutom (nån gång i nästa vecka), det är inte svårt.

*lovar att lämna fästingarna utanför!*

kramisar/amaira
Exotic
Tycker att det låter som nått mycket bra att få ihop alla trådarna smile.gif rolleyes.gif wub.gif

MVh Exotic
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon