Full version: Träd i kruka.
Exotic
Skall sätta ett träd eller buske i kruka i min utegår för katterna ,,^..^,, göra lite mysigt nu när det blir trägolv där inne.

Vad kan klara sig i kruka och ej bli för hög för det är tak på buren. smile.gif

Är öppen fför allt laugh.gif biggrin.gif

MVh Exotic
kristerh
Varför inte någon slags barrväxt, finns många olika sorter, de kan du dessutom klippa om de skenar...
krister
bdp003
Hej exotic.
Varför inte en bonsai!
Plantera en liten tall och håll den nedklippt.
Eller skaffa en riktig japansk minibonsai.
Min 6 åring kostade bara 65:- i Helsingfors.
Mvh /Bengt :-)
Exotic
Hej på er ,

tack för ere råd.....men det är i denna jag skall ha mitt träd eller nått. det är snart färdigt rolleyes.gif smile.gif
Hannele
Varför inte nåt dom är gratis; en asp eller liknande?
Ett litet plommonträd - du kan få en rotskot av mej.

Hade du tänkt ha något som klättrar på nätet?
kristerh
Nu när jag der det snygga rummet så kommer jag att tänka på min birma greta, hon är ute på min altan varje kväll och jagar nattfjärilar som kommer
till de blommande fuchsiorna, det är ett väldigt liv varje kväll...
mitt tips är att plantera något som blommar mycket tex fuchsior, så får kissarna lite underhållning på köpet biggrin.gif
krister
Exotic
Hannele... ja varför inte , det med Plommonträd lät gott rolleyes.gif fast det är nät tak på buren, så det får inte bli så högt. men Asp kanske man kan klippa som man vill ?????

kristert......ja dem fångar lite saker och ting ibland
rolleyes.gif men jag som är älskare av fuchsior sådana får det bli oxå för att få lite färklick, det ser så lite grönt ut där just nu.

MVH Exotic
Hannele
CITAT (Exotic @ 11-07-2004, 15:09)
Hannele... ja varför inte , det med Plommonträd lät gott rolleyes.gif fast det är nät tak på buren, så det får inte bli så högt. men Asp kanske man kan klippa som man vill ?????]

Aspen är minst 14 år och ca 1,5 meter hög.
Jag kortade av plommonträdet också i veckan.
Exotic
Hannele, vad läcker det var med plommoträdet + Aspen ,det låter långsamt och bra rolleyes.gif
Nu får jag värka lite tills allt är klart för dem 4-benta smile.gif

Får jag höra av mig om det blir plommonträd ? smile.gif rolleyes.gif

MVh Exotic
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon