Full version: Mormors växter
Caprice
Hejsan,
någon som handlat via Mormors Växter..?
Har beställt, men inte fått något... (i slutet av maj...) De svarar inte på mail... Telenr som finns på hemsidan funkar ej... Sidan uppdaterad 200301...
Dock funkar det att lägga order..

Verkar som verksamheten inte finns längre...?

Någon som vet..?

Caprice
alex
Jag har tyvärr inte något bra svar, men har det dragit pengar från ditt konto, om det nu var så du handlade, eller har du på något sätt gett dem pengar? Jag menar inte att de kanske inte har skickat det bara för att du inte har gjort det om du inte har det.
pepparmynta
Det verkar faktiskt lurt. Bara det att sidan inte är uppdaterad på 1,5 år gör att man kan fundera. De borde väl annars vilja hänga med lite med nya sorter, färger osv.

(Förresten, fick du någon orderbekräftelse?)
Caprice
Hejsan,
Hmm... när jag tänker efter fick jag nog inte ens en orderbekräftelse...
Fast jag kommer inte ihåg.. unsure.gif

Caprice
Ti bee
Jag har handlat av dem, men det var nog ett år sedan vid det här laget. Allt kom som det skulle.
Fast jag tycker nog att du kan ta det med ro att de inte svarar JUST NU i alla fall, halva landet är ju semesterstängt. Vart man än försöker ringa så är svaret "stängt för semester, åter den 18 augusti" el dyl.
Men maj är ju onekligen rätt länge sedan....kanske har försändelsen kommit bort och sedan blev det semester på det.
Det verkade vara en seriös firma, hoppas på att de fortfarande är det!
smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon