råse-marie
Jag har tagit två bilder på växt som jag inte vet vad det är.
Hur gör jag för att få bilden i inlägget jag har inget album på odla bara på min hemsida. Måste jag ha bilden här i album eller??? unsure.gif
Förklara gärna mycket jag är lite trög ibland....iallafall när det gäller att få in bild här wink.gif
Ralf
du måste ha album smile.gif

Sedan får du ladda in bilden där, klicka på bilen o välja egenskaper, markera adressen på bilden och kopiera den. Sedan kan lägga in den i en inlägg här.
råse-marie
Ok smile.gif Tack då vet jag , få se om jag orkar fixa det annars får ni titta snart på hemsidan lägger in bilderna där på växten som jag inte vet om jag planterat eller om det är ogräs wacko.gif blink.gif rolleyes.gif

cachmine
Annelie
Eller så kan du kopiera länken från hemsidan och klistra in den här smile.gif

Gör som Ralf förklarat - högerklicka på bilden (på hemsidan) och välj egenskaper. Kopiera länken till bilden och skriv ditt inlägg. När du vill ha in bilden i din text klickar du på bild och klistrar in länken du precis kopierat. Är du med?
Ralf
ja för att lägga bild på odla så behöver den INTE ligga på odlas fotoalbum.... smile.gif
men den måste ligga på internet någonstans på jorden.
Fnattan
"Seriösa debatter intresserar mig, tyvärr finns det folk på Odla som förstör för oss andra."
Jag undrar vilka som förstör och vilka som är "oss andra"! Ni kanske har diskuterat detta tidigare?
Fnattan unsure.gif unsure.gif
(Man vill ju inte förstöra för någon, eller?)
cic
CITAT (Fnattan @ 10-07-2004, 19:19)
"Seriösa debatter intresserar mig, tyvärr finns det folk på Odla som förstör för oss andra."
Jag undrar vilka som förstör och vilka som är "oss andra"! Ni kanske har diskuterat detta tidigare?

Var kommer citatet ifrån? Inte den här tråden väl..?
råse-marie
CITAT (Fnattan @ 10-07-2004, 19:19)

Är det något SVAR på min fråga eller börjar du en ny tråd i inlägget?????
Fnattan
Jag såg det två gånger i slutet av ett inlägg och klippte ut det därifrån. Nu hittar jag det inte, så det är bortplockat. Jag tror att det var från Ralfs inlägg. Förlåt Ralf om jag har fel!!!
Jag kan ju ha drömt eller läst fel, men grejen är att jag kopierade citatet direkt från texten.
Ja, ja, det är väl bäst så. huh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon