Annki
Grattis till jättesnofsigt forum! Men det tar väl lite tid att vänja sig vid allt. Bl a har jag inte lyckats upptäcka hur många som är inne i forumet just nu. Var ser man det?
Katrina
Hej Annki!
Längst ner på första sidan ser man vilka som är inne i Forumet.
Jag tog din fråga som ett "testobjekt" för att se hur man svarar... rolleyes.gif
Inga från Närke
Kolla längre ner på sidan så ser du. Jag gör det i allafall. rolleyes.gif
Jo det är mycket att lära sig så man får väl se tiden an. unsure.gif
Annika haglund
Kära nån, det här tar nog tid att lära sig men blir nog bra. Jag testsvarar här.
Annika unsure.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Japp informationen om hur många som är aktiva i forumet för stunden finns långt ner på första sidan i statistikrutan, klicka på Visa hela listan så ser du även vad varje person håller på med.
Ann
CITAT (Katrina @ 01-11-2002, 15:00)
Hej Annki!
Jag tog din fråga som ett "testobjekt" för att se hur man svarar... rolleyes.gif

Jag tittar och tittar,längst ner på sidan, men inte ser jag vem som är med, elle hur många som är inne. Hälsning blindstyret Ann blink.gif
Ann
Längst ned till venster, var det unsure.gif unsure.gif unsure.gif
Ser Ni nått??? Där skulle man se hur många som var inne nu. Just nu tycks jag vara mol ensam här. huh.gif Ann
Berith
Ann! Gå till Index-sidan - du behöver inte backa dej dit, klicka bara på Index här uppe - där längst ner finns info om vilka som är här just nu, vad dom gör och lite annat. Vem som har födelsedag t.ex.!

rolleyes.gif Inte är du väl vimsigare än nån annan så här i början unsure.gif
Ann
CITAT (Ann @ 02-11-2002, 08:06)
CITAT (Katrina @ 01-11-2002, 15:00)
Hej Annki!

Jag tittar och tittar,längst ner på sidan, men inte ser jag vem som är med, elle hur många som är inne. Hälsning blindstyret Ann blink.gif

Jo men visst, där var det ju. Blindstyre, som sagt. Tack för hjälpen Ann wub.gif wub.gif
Annki
Wow! Jag kan, jag kan! Va kul! Tack för hjälpen alla! / Mvh Annki biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon