Exotic
Hej , Nu jobbas det på för att katterna skall få ett fin golv, haft gräs i 19 år, rullat ut nytt gräs ca 4 gånger smile.gif
Men nu får det bli golv.......några bilder här på det hela,inte helt färdigt men snart smile.gif wub.gif rolleyes.gif
katterna tittar undrande vad som händer ocg varför dem inte får gå ut wub.gif smile.gif wacko.gif

ha det gott smile.gif Exotic
anna.
åh, vilken fin rastgård! jag skulle också behöva ha en till min katt, men jag har alldels för litet.. wink.gif
Saiai
en liten undran bara......dina katter är väl vana att ha liten yta att röra sig på, men står dom inte vid burgallret och skriker och vill ut? Det skulle min göra.... Men ibland skulle jag vilja hägna in hela trädgården så att han inte var borta flera dagar i sträck ibland.......Den är fin din rastgård, men vad ska du ha för inredning?
Exotic
Hej på er,

Javisst anna blir det fint rolleyes.gif fast lite mysigare blir det när allt är färdigt.

Saiai nix pix inte vana alls, för utegården satte vi upp på stubinen när huset blev färdigt rolleyes.gif så Hus & Utegård har stått där i 19 år rolleyes.gif laugh.gif
Men däremot tyckte katterna att det var mysko att komma ut på ett trägolv, dem var inte lika impade som jag över hur fint det är.

Men en av mina gammlingar Nikki från USA 13 år blev tokglad och sprang runt och lekte med saker vi inte kunde se laugh.gif biggrin.gif
Vi får se vad för träd och ting som skall fixas till för att få det lite mera myspys rolleyes.gif wub.gif

Här är 2 av mina 4-fotade

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon