carren
Det är bra knepigt hur ett intresse liksom kan få ringar på vattnet. Jag som känt mig helt likgiltig inför digitalkamerans möjligheter har sedan jag blev medlem på Odla börjat känna ett visst digitalt begär... Det är SÅ kul att titta i andras album att jag blivit väldigt sugen på att göra ett eget och då behöver man ju en sån däringa modern kamera ju!

Vad har ni andra för kameror, vad bör man tänka på vid köp om man främst tänker plåta sin trädgård och kanske en eller annan liten son? Ge mig förslag på en hygglig svenssonkamera i OK prisklass.
Hannele
Här finns massa förslag.
Ralf
Finns massor med information, som dessutom är färskvara idag.

Föreslår följande sidoR:

www.cint.se

www.fotosidan.se, nästan för mkt information

och slutligen

www.pricerunner.se som INTE innehåller alla handlare...
MRLINDELL
Vad är OK pris? Alla kameror under 1000-lappen är bortkastade slantar. ÄN EN GÅNG! Skaffa en MÄRKESKAMERA till ett vettigt pris, dvs någon äldre modell som fortfarande säljs med "röd lapp".
Det finns ganska mycket skräp på marknaden, prylar som håller ett år och som ofta inte klarar värme/fukt t ex att ligga i bilen eller vara med på en vanlig semester.
Hannele
CITAT (MRLINDELL @ 11-07-2004, 15:27)
Det finns ganska mycket skräp på marknaden, prylar som håller ett år och som ofta inte klarar värme/fukt t ex
Det klarar inte min jättedyra kamera heller.

De billiga tusenkronors kameror är alldeles utmärkta på resor,
bara man lär sej dess begränsingar; att man ska fota på 1,5 meters avstånd, bra ljus etc.
rolleyes.gif Det är inte kameran det hänger på...

hälsar
en som tagit massa fina bilder
med 25 kronors engångskameror
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon