frank.hall
11-07-2004, 19:34
Tänkte bara säga hej till alla , jag är ny här .
Tyckte det var en himla fin sajt så jag bidde medlem idag .
Hej hopp!
gammelnalle
11-07-2004, 19:38
Välkommen
det gjorde du rätt i , att bli medlem här alltså...
Hejsan och välkommen! Jag blev medlem här för bara några dagar sen, en toppensajt tycker jag. Det finns många här som är jätteduktiga och det är toppen för en sån som jag som är total nybörjare.
Ha det bra!
gammelnalle
11-07-2004, 19:52
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 11-07-2004, 20:50)
Hejsan och välkommen! Jag blev medlem här för bara några dagar sen, en toppensajt tycker jag. Det finns många här som är jätteduktiga och det är toppen för en sån som jag som är total nybörjare.
Ha det bra!
Hej Magdis... Dig har jag missat... men givetvis är du lika välkommen !!
TeliaNet
11-07-2004, 20:10
ja, välkommen hit.
kerstin z5-6
11-07-2004, 22:22
Välkommen hit säjer jag med
almösund
11-07-2004, 22:56
Välkommen
Jag blev själv medlem förra veckan. Hittade sajten när jag sökte efter ritning till vårt växthus som vi skall bygga. Ingen hade någon ritning men här finns en massa duktiga människor som generöst delar med sig av sin kuskap och hejar på när man själv försöker sig på odlingens konster. En jättefin sajt.
Hej och välkomna hit alla newbies säger jag med!
Lars-Olof Arvids
12-07-2004, 07:42
Välkomna alla nykomlingar! Kul med folk från grannskapet som Almösund också! Jag bodde tidigare i Stenungsund men flyttade för ett par år sedan upp till skogen utanför Svenshögen.
Olle
Välkommen! Är själv ganska ny här men har inte haft hyfs nog att presentera mig och nu känns det lite sent.

Det här är i alla fall ett toppenforum med många kunniga och engagerade medlemmar, du kommer nog att trivas!
Hej Frank! Och alla andra "nya". Välkomna säger också amaira.
Hej o välkommen Frank!
Ett härligt forum med många kunniga människor ,dock icke jag så jag får snylta lite på andra!!
Copycat
12-07-2004, 09:31
Hejsan och välkommna ALLA nya som jag missat eller som inte har gjort en egen presentation. VÄLKOMMNA !!!
Hej , och välkommen här Frank
och alla andra som är ny här.
Renate
frank.hall
12-07-2004, 20:08
Det var ett varm välkomnande , tackar tackar!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.