Full version: Presentation
@nita
Hej!
Jag råkade på detta Forum av en ren tillfällighet. Och blev fast direkt........
Så mycket roligt att läsa och titta på. Så många diktiga och fiffiga människor, här lär man sej mycket.

Nu vill jag bara prentera mej och inte sitta här och "smygläsa".

Är en trädgårdsintresserad Värmländska som tycker mycket om att läsa om trädgård, titta på fina bilder mm. Påtar lite själv, men det mesta är än så länge på "dröm-och-planeringsstadiet". Mitt (vårt kanske jag ska säga, (maken står för grovjobbet)) mest lyckade trädgårdsprojekt hittills är min (vår) vitlöksodling. Den är jag faktiskt lite stolt över!

Detta kommer att bli gõrskõj!
Lassila
Ja Välkommen hit till oss!
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
gammelnalle
Välkommen @nita och din man givetvis... vi behöver stora starka karlar här....
amaira
Välkommen säjer amaira också!

Gammelnalle! Nog menar du att vi behöver FLER stora starka karlar här!?
Så "tomt på dom" är det väl inte? wink.gif Jag vet flera, varav du är en ju tongue.gif
Copycat
Varmt välkommen ska du vara, hoppas att du kommer trivas wub.gif
Annica i Sörmland
Välkommen!

Själv är jag "utvandrad" värmlänning. Lämnade moderskeppet i januari i år, tänk vad kärleken kan ställa till med! wub.gif Till alla sörmlänningar kan jag säga att jag stortrivs!! Till värmlänningarna... slappna inte av! Jag kommer faktiskt hem ibland.. tongue.gif
gammelnalle
CITAT (amaira @ 12-07-2004, 10:24)
Välkommen säjer amaira också!

Gammelnalle! Nog menar du att vi behöver FLER stora starka karlar här!?
Så "tomt på dom" är det väl inte?  ;)  Jag vet flera, varav du är en ju  :P

sleep.gif sleep.gif sleep.gif amaira.... givetvis var det så jag menade.... ibland så funkar inte synapserna på en nalle med liten hjärna....

(men det har varit gnäll på att "HAN" inte hjälper till i tillräckligt hög utsträckning.. mad.gif
och här kom @nita och lovordar sin gubbe...
SÅNT måste premieras.. biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif )
renate
Välkommen @nita
säger jag med!

Renate
Betty
Hej och välkommen @nita!
*22many*
Jag har varit medlem ett tag, men inte heller presenterat mig. Är en 50+-kvinna, boende i Värmland och intresserad av det mesta som gäller trädgård. Glad amatör med ett för året nytt växthus. Denna sida är fantastiskt rolig, risken att fastna är stor!!! tongue.gif
Just nu känns det som om hela sommaren håller på att regna bort, men hoppet är ju det sista som lämnar männsikan sägs det, så det är väl bara att snegla uppåt det grå och hoppas på lite blått. rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon