Staffan Norling
13-07-2004, 22:57
Jag är på jakt efter en "gazing ball", det vill säga ett spegelblankt klot i handbolls-storlek som är ganska vanligt som trädgårdsdekoration i staterna. Jag kan dock inte hitta några återförsäljare av sådana i sverige.
Jag vill inte beställa över internet då jag vill kontrollera kvaliteten själv först.
Är det någon av er som har sett sådana föremål i sverige? Har ni någon bättre översättning en "spegelklot" då denna inte verkar ge särskilt många träffar när jag söker på internet?
Tack på förhand.
Jag vet inte var du bor men om det är i centrala Sverige kan du ta färjan till Vasa där det finns en butik som säljer dem...
Staffan Norling
15-07-2004, 15:42
Verkar lite ambitiöst att åka ända dit, men tack ändå.
På Trädgårdsmässan i våras såg jag sådana hos några...tyvärr minns jag inte hos vem, men de finns alltså i Sverige.... hoppas någon annan kommer ihåg!
Staffan Norling
19-07-2004, 23:29
Synd...du kommer inte ihåg i vilket sammanhang de visades upp (andra produkter från utställaren, etc), så att man kan leta upp återförsäljaren i utställarkatalogen?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.