gammelnalle
Vet ni vad det är för Skillnad mellan frankrikes flagga och danmarks flagga?

Obs att svaret skall "uttalas" dvs helst inte skrivas... sad.gif hmmm hur skall jag kara mig ur detta nu då??? wacko.gif blink.gif wink.gif biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif tongue.gif
TeliaNet
låt mig gissa nåt med danebrogen och tricolour?
gammelnalle
CITAT (TeliaNet @ 14-07-2004, 21:34)
låt mig gissa nåt med danebrogen och tricolour?

FEL FEL FEL
som Magnus och Brasse skulle ha sagt....
Ewa L
I Frankrikes är det blått, vitt och rött. I danmarks blott vitt och rött.
gammelnalle
Bravo Ewa!!! Rätt RättRätt

och bra att fler kan gissa..... gult och vitt är bra färger....
renate
CITAT (Ewa L @ 15-07-2004, 07:12)
I Frankrikes är det blått, vitt och rött. I danmarks blott vitt och rött.

Är det meningen att man inte kan läser ditt svar?
Gul färg syns knappt på skärmen. sad.gif
Ewa L
Det är meningen att det skall vara svårt = markera med cursorn och det blir hur lätt som helst att läsa — för den som vill alltså.

Medan de som vill försöka gissa och lösa själva inte markerar...
gammelnalle
Jo det är för att man inte SKALL se svaret om man själv vill gissa.... men om de VILL se svaren markerar du med musen över det gula eller vita: och vips ser du....

Alternativet vore att skriva upp och ner....... men det klarar vi inte av ännu..

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
och kanske vära datorskärmar är för tunga för att vända på när vi vill se svaren?
Stå på huvudet?? Bra gymnastik!! smile.gif smile.gif

Men jag vet iallafall inte hur man skall skriva upp och ner... Någon annan som vet???

biggrin.gif biggrin.gif
renate
CITAT (Ewa L @ 15-07-2004, 08:33)
Det är meningen att det skall vara svårt = markera med cursorn och det blir hur lätt som helst att läsa — för den som vill alltså.

Medan de som vill försöka gissa och lösa själva inte markerar...

Tack för tipset,det visste jag inte. rolleyes.gif
alex
CITAT (gammelnalle @ 15-07-2004, 08:34)
Jo det är för att man inte SKALL se svaret om man själv vill gissa....  men om de VILL se svaren markerar du med musen över det gula eller vita: och vips ser du....

Alternativet vore att skriva upp och ner....... men det klarar vi inte av ännu..

biggrin.gif  biggrin.gif  biggrin.gif  
och kanske vära datorskärmar är för tunga för att vända på när vi vill se svaren?  
Stå på huvudet??  Bra gymnastik!!  smile.gif  smile.gif

Men jag vet iallafall inte hur man skall skriva upp och ner... Någon annan som vet???

biggrin.gif  biggrin.gif

Om du inte vill kunna läsa detta nallen, så för du väl gissa vad det står då!! Roligt med medvetna misstolkningar ibland!!

Och skriva upp och ner?? Kanske?? blev detta som jag hoppades? Nepp det blev det int, men jag ska testa de mest svårläsliga "textstilerna" Testing... Testing... Testing... Testing... Testing...
alex
Så om man vill skriva svårt så kan man väl möjligen skriva: Gammelnalle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon