Helen i Piteå Zon 5
Vill påminna alla om att det är massor med kul som händer i Piteå i helgen. Trädgårdsvandringar, plantmarknad, lotterier med fina vinster och massor av trevligt trädgårdsfolk. Lördag kl. 13.30 startar trädgårdsvandringar i Norrfjärden i 4 olika trädgårdar, Stugg. 12, 16 och 26, och på Ollsg. 3. Söndag så fortsätter det med besök i Solanderparken, trädgårdsvisning i Öjebyn på N.Björklundav. 11, vidare till Hortlax-Kullbacken sedan till Florag. 4, för att dagen sedan avslutas med växtmarknad på Grans Naturbruksskola med möjligheter av plantinköp. Hoppas många har möjlighet att komma, själv står jag och säljer fika i samband med trädgårdsvisningarna i Norrfjärden, kom gärna fram och fråga efter mig, vi är bara 4st. som säljer. /Helen biggrin.gif
TeliaNet
synd att man i nte bor i piteå.
kerstin z5-6
men jag åker dit fast jag inte bor i Pite laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
helen -vi hörs på din mobil när vi behöver kartläsare smile.gif
Helen i Piteå Zon 5
Jajamen! De e bara å ring! Oj, va kul vi ska ha. Jag har varit ikväll och satt upp bord för växtmarkanden och kollat in Gustav Thiléns Pionplantor (14st) + annat han har med sig, bara finfina plantor. Vi ses imorgon! /Helen
kerstin z5-6
Hoppla -nyfullt i börsen ska de vara i morron då smile.gif Tack Helen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon