Ni som har bilder på er själv som signatur, tar ni bilderna själva eller gör nån annan det åt er?
Det är ju helt omöjligt att ta själv tycker jag. antingen ser man irriterad ut (fummel vilken knapp var det nu?) fånigt flabb (fniss) blinkar (jädrans blixten gick av) konstiga effekter håller kameran fel (typ banan- eller månformat nylle) stön. tur att man har snygg katt. hälsar Sassa
Ann-Christin Lindberg zon II
06-02-2003, 15:33
Ja du Sassa, det finns ju många alternativ - man kan scanna in gamla kort, be någon ta en bild med en digitalkamera, gå till fotografen och ta ett kort och be någon scanna in denna bild....
Det finns säkert fler möjligheter, beroende på vilka resurser man har vad gäller både hård- och mjuk-(människor)vara
Hejsan tjosan!
abborrmaster
06-02-2003, 15:44
eller så... öö vettefan... Sekurt......
Foton från när man e liten verkar ju funka
Sassa
06-02-2003, 15:50
jamen jag tänkte ju ta en ny bild på mej själv hajarni väl, men det går ju inte å hålla i kameran själv då ..... asså har nån gjort det?
tja annars får jag vänta tills gubbarna kommer hem här och hjälper till. hälsar sassa
abborrmaster
06-02-2003, 18:58
stativ? Bord? eller liknande
mycket praksist!
Annars kan man ju låta nån annan
/Simon
abborrmaster
06-02-2003, 18:59
jag antar att kameran har en ta-bild-tjugiosekunderungefär-efter-klicket funktion?
Ina
06-02-2003, 22:06
Jag har scannat in mitt körkortsfoto och fixat till det så storleken blev rätt. Fast snart riskerar ni att få se mig i färg - vi har skaffat en digitalkamera...
yla
07-02-2003, 00:42
jag har blivit en jäkel på o plåta mej själv sträcker bara ut armen o så klickar jag o har man en digitalkamera så e de ju bara att plåta på o se hur de blir vartefter de gör ju inget om de blir tossigt då e de bara att plåta igen tess man e nöjd o tycker att de e så där man ser ut vilket kan vara besvärligt eftersom de e svårt att vara nöjd jo jag har fotat min signaturbild själv me utsträckt arm o fånigt smil
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.