Sassa
Ni som har bilder på er själv som signatur, tar ni bilderna själva eller gör nån annan det åt er?

Det är ju helt omöjligt att ta själv tycker jag.
antingen ser man irriterad ut mad.gif (fummel vilken knapp var det nu?)
fånigt flabb laugh.gif (fniss)
blinkar sleep.gif (jädrans blixten gick av)
konstiga effekter håller kameran fel (typ banan- eller månformat nylle)
stön. tur att man har snygg katt.sad.gif
hälsar Sassa
Ann-Christin Lindberg zon II
Ja du Sassa, det finns ju många alternativ - man kan scanna in gamla kort, be någon ta en bild med en digitalkamera, gå till fotografen och ta ett kort wub.gif biggrin.gif och be någon scanna in denna bild.... rolleyes.gif

Det finns säkert fler möjligheter, beroende på vilka resurser man har vad gäller både hård- och mjuk-(människor)vara

Hejsan tjosan!
abborrmaster
eller så... öö vettefan... Sekurt......

Foton från när man e liten verkar ju funka rolleyes.gif
Sassa
jamen jag tänkte ju ta en ny bild på mej själv hajarni väl, men det går ju inte å hålla i kameran själv då .....
asså har nån gjort det?

tja annars får jag vänta tills gubbarna kommer hem här och hjälper till.
hälsar sassa
abborrmaster
stativ? Bord? eller liknande ohmy.gif

mycket praksist!

Annars kan man ju låta nån annan smile.gif

/Simon
abborrmaster
jag antar att kameran har en ta-bild-tjugiosekunderungefär-efter-klicket funktion? unsure.gif
Ina
Jag har scannat in mitt körkortsfoto och fixat till det så storleken blev rätt. Fast snart riskerar ni att få se mig i färg - vi har skaffat en digitalkamera... laugh.gif
yla
jag har blivit en jäkel på o plåta mej själv
sträcker bara ut armen o så klickar jag rolleyes.gif tongue.gif
o har man en digitalkamera så e de ju bara att plåta på
o se hur de blir vartefter de gör ju inget om de blir tossigt då e de bara att plåta igen tess man e nöjd o tycker att de e så där man ser ut wub.gif rolleyes.gif vilket kan vara besvärligt eftersom de e svårt att vara nöjd unsure.gif sad.gif
jo jag har fotat min signaturbild själv me utsträckt arm o fånigt smil
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon