Full version: Äntligen .....!
råse-marie
Soligt och varmt 18 grader .Jag och Josefine satt ute i våran frukosthörna som ligger i solen halft omgiven av lavendel.. wub.gif wub.gif wub.gif
Å vad jag älskar att sitta där och äta frukost och mysa läsa tidningen och bara dofta på blommorna ,fundera på dagen wub.gif biggrin.gif

Idag ska vi bada i lilla poolen ( barnpool) den är liten men Josefine tycker det är kul iallafall biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Sen blir det lite ommöblering i rabatten + rensning smile.gif ÄNTLIGEN!!!!!
Hoppas att alla har lika toppenväder som vi idag och får NJUTA av att bara få leva och se allt vackert . ( Jodå jag gillar faktiskt regn oxå och njuter då med wink.gif )
Kramar till alla och tack för så många bra svar på alla frågor som popppar upp då och då .. unsure.gif wacko.gif
*Felix matte*
CITAT (råse-marie @ 17-07-2004, 09:22)
Hoppas att alla har lika toppenväder som vi idag och får NJUTA av att bara få leva och se allt vackert .

Sol här också och 16 plusgrader.... blåser lite men jag har lä
på min altan... skall strax ut med kaffemuggen... sitta och bara
njuta av sol och fågelsång. wub.gif
Hoppas också att alla har det lika fint idag och har tid att njuta av
att bara finnas till. wub.gif
Sommarsverige är vackert. wub.gif
andreas i uppsala
sommarsverige är kallt men fint tongue.gif (sämsta sommaren på 78 år) Här är det klarblå himmel och ca 16-17 grader. Kan inte sommaren komma på allvar nu?
TeliaNet
här skiner solen nu.
har ont i baken och armarna, för jag paddlade kanot hela 18km.
och nacken ska vi bara inte tala om, men det var en toppen dag.
lotta_
Sol från en molnfri himmel här också - så skönt!
andreas i uppsala
härligt, kl 21,35 hade vi 19,2 grader. Det är riktigt bekvämt. det blir nog en sen kväll trots allt. Nu ska jag ut!
Exotic
Underbart att solen lyser med underbara temraturer smile.gif
Här i Mölndal var temp på 20 grader vid 21.30 rolleyes.gif wub.gif smile.gif
Jag var på SM i motocross idag och tittade på vår son i värmen, för dem är det dock hett under alla skydden...men ingen klagade idag *LER*

smile.gif
renate
Sol och klarblå himmel hela dagen och varmt, över 20° var ute hela dagen arbetade lite i trädgården, låg i solstolen och latade mig,en riktig fin sommardag. tongue.gif rolleyes.gif laugh.gif
Renate
Hannele
sleep.gif Första dagen sommarkläder kändes rätt!

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon