Full version: Nu är de på plats
Nutten
Länge länge har jag sagt att jag ska lägga upp bilder från både det ena och det andra, men jag har helt enkelt haft fullt upp! Nu, första dagen på min semester, har jag lagt någon timme på att gå igenom mina bilder, ändra storlek och ladda upp. Allt för att dela med mig av vad jag ägnar min fritid åt.

Hoppsan, nu kom jag på att jag glömde ladda upp tre bilder- naturens egna kompositioner. Får ta det sedan då, håll nu till godo med stallrabatterna och balkongbilderna! wub.gif
Madeleine1
Vilka vackra bilder!!! wub.gif Tossig katt eller snarare tossiga tillfällen du fångat med kameran! Härligt!! tongue.gif
Nutten
Jasså du tittade på kattbilderna också? Jo, katten är synnerligen tossig flera gånger om dagen, så det gäller bara att invänta rätt ögonblick med kameran.

För övrigt gillar jag att fotografera och har fått rätt mycket träning det här året. Om du vill se fler bilder har jag hemsidan för jobbet också. Här är den Kommer dock uppdateras en aning imorgon.
yla
härliga bilder rolleyes.gif
Madeleine1
Hemsidan har jag kikat på förut! Den är himla schnügg tycker jag! rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon