malinhansson55
Jag fick en sån här blomma för många år sedan. Har aldrig funderat så mycket på den. Den här bilden är från en stickling som jag tagit av orginalblomman. Kan någon hjälpa och tala om vad den heter. Jag har aldrig sett den någon annan stans.
Den blommar året runt. Först kommer det en blomma, sedan kommer det två blommor ur den första blomman.
Konstigt tycker jag.
Tack på förhand
/MalinC:\Documents and Settings\killah\Skrivbord\bilder\Ny mapp\mojja lyssnar på freestyle 005.GIF
zaaritha
Ser ingen bild.
malinhansson55
Jobbar på en bild. Vet inte vad som är fel
Åsa, mälardalen zon 2
Om du försöker infoga en bild du har på din hårddisk så fungerar det inte, bilden måste vara utlagd på nätet. Har du ingen hemsida så kan du lägga upp ett fotoalbum här på Odla.
http://www.odla.nu/album/
Fenja
Hej och välkommen hit Malin! Din bild måste finnas ute på internet för att du ska kunna länka den. Du kan klicka på kamerasymbolen högst upp på sidan så får du instruktioner om hur du skapar ett album här på Odla.nu om du inte har någon annanstans att lägga ut den.
Mvh
Fenja
CarMa
Om det är växten du har i ditt album du menar så är det en Kristi törnekrona - Euphorbia milii.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon