Full version: Bildöverföring
Gunvor Nilsson
Det har gått åt många "¤&#"%&*=&@&%" för att flytta bild från mitt album i AoT och så då jag äntligen fick in bilden i min profilbild så blev kattstackarn så smal så man känner inte igen den och mycket mörkare än orginalbilden. NU GER JAG UPP!!! wacko.gif sad.gif
Fialotta
Men Gunvor!
Om inte jag har fattat fel, så går profilbilden att flytta direkt från dina dokument/foto till profilen....däremot bild till textrutan måste man flytta från fotoalbumet på A o T ....ännu så länge tills vi får ett eget album!
Pån igen bara o prova rolleyes.gif
Ingemar
....ännu så länge tills vi får ett eget album!

...och det får ni snart smile.gif Vilken dag som helst nu!
yla
CITAT (Gunvor Nilsson @ 07-02-2003, 10:47)
Det har gått åt många  "¤&#"%&*=&@&%"  för att flytta bild från mitt album i AoT och så då jag äntligen fick in bilden i min profilbild så blev kattstackarn så smal så man känner inte igen den och mycket mörkare än orginalbilden. NU GER JAG UPP!!! wacko.gif  sad.gif

ge inte upp snälla
men se till att bilden har rätt proportioner
Storlek på signaturbild
Max Bredd = 50 pixlar
Max Höjd = 70 pixlar)
då blir inte kissekatten förvrängd
lycka till jag villl se din katt i rätt format
Gunvor Nilsson
Tack snälla oldwolfie! Nu slipper Morris se ut som en anorektiker och han hälsar och tackar han också! wub.gif biggrin.gif

Jag är helt överväldigad! blink.gif Nu ser man hur han ser ut också! wub.gif
yla
CITAT (Gunvor Nilsson @ 07-02-2003, 14:08)
Tack snälla oldwolfie! Nu slipper Morris se ut som en anorektiker och han hälsar och tackar han också! wub.gif biggrin.gif

(Synd bara att han syns så dåligt)

sådärja nu syns han bättre smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon