Anne-li
Hejsan!

Har följt detta forum under våren och har fått många bra tips!! Måste visa vad resultatet blivit efter mitt första riktiga år med egna frösådda plantor, känner mig faktiskt riktigt stolt wub.gif

Det bubblar av knoppar och blommor i petuniorna, pelargonerna, ageratum, tagetes, pysslingkrage, pensé och tomater pågång. Men oj, vad vattning, omplantering m.m. det varit i vår, vågar inte tänka på hur det ska bli nästa vår, har så att säga fått blodad tand wacko.gif Bilder finns i mitt album. Återigen tack för ett bra forum!

mvh ...anneli...
Betty
Hej och välkommen hit Anneli! Grattis till dina lyckade frösådder, förstår att du är stolt - det ska du vara - det var jättefina bilder i ditt album. Tack för titten! smile.gif
Anne-li
Tack Betty!

Tittade i ditt album, fin trädgård med fina blommor!! Det är så roligt att titta på blomsterbilder och få lite tips m.m.

MVH anneli...
Netten
Vilka underbara bilder. Du har verkligen lyckats bra med dina frösådder. Väldigt trevligt hus och en väldigt fin trädgård. laugh.gif
*Felix matte*
Så många vackra bilder Anne-li wub.gif
Du har rätt att vara stolt över så lyckat resultat.
Anne-li
man tackar... rolleyes.gif

//anneli...
Fnattan
Jag undrar naturligtvis hur du gör för att få en sådan underbar Basilika.
Har du några knep?
wink.gif
Anne-li
Hmmm, ja, dé va inga problem.... frön från Lord Nelsson, Basilika , klotformad 'Balkon Star'. Har naturligt den fina klotformen likt ett litet träd. Har bara sått, vattnat och gett lite granna näring. biggrin.gif

//... anneli...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon