Full version: va e det häär?
abborrmaster
Det e som ett vitt smalt nät över min kiwisådd, längst ute så delar sej dem i korta små fingrar som har små bloppar i ändarna... Som en blomma alltså nästan, ser inte fult ut men är förmodligen något fetingickebraigt!

Nån som vet huh.gif ?

/Simon
Betty
CITAT (abborrmaster @ 07-02-2003, 11:01)
Det e som ett vitt smalt nät över min kiwisådd,

Damm??? Slarvat med städningen på sistone??? biggrin.gif tongue.gif
abborrmaster
hmm.... Jag har övervägt damm men det ser inte ut som damm tror jag... huh.gif dammsugade i lördags tror jag och dessutom har jag haft plastpåse över!!!

/Simon
Gunvor Nilsson
Jag gissar på svampmycel - om du väntar ett tag så blir nog blopparna champinjoner eller röksvamp! laugh.gif wink.gif
Ingrid på Västkusten
Det på tyska som kallas 'Vermehrungspilz'd v s förökningssvamp d v s att man har haft jorden för våt och luftcirkulationen för dålig.

Hälsar Ingrid
abborrmaster
dåliga luft hål kanske... hmmm... Röksvamp e väl inte helt fel eller rolleyes.gif jag tror att jag prövar att odla lite sånt, för det kommer väl inte att föröka sej till grannkrukorna unsure.gif

/Simon
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon