Full version: PANIK!
kopernikus
AUGUSTI SNART!!!!!!!

Hur kunde det gå så fort??!?! Jag vill inte jag vill inte jag vill inte att det ska bli hösten redan... :-(
Fast egentligen så har ju sommaren inte kommit en gång. Det är juh redan mycket mörkare om kvällarna...*suck* Tror jag går i dvala.

Jag ska lämna ett förslag till dom som bestämmer. Alla ska ha rätt till 10 veckors semester under sommaren. Vad gör det att sverige står still 2,5 månad?? tongue.gif huh.gif
Kattfot
Om du behöver namnunderskrifter så ställer jag upp biggrin.gif
*Felix matte*
Jag me. biggrin.gif
andreas i uppsala
ta det lugnt vi har september på oss också och skåningarna har även halva oktober på sig. Augusti och september brukar alltid vara soligare och varmare än juni och maj så jag har inget emot det
Hannele
sleep.gif 146 dagar kvar till jul!
LenaTuring
Tomte och paket är väl skoj.............. tongue.gif biggrin.gif
renate
JAG VILL INTE HAR JUL!
Inte än i allafall.
Jag vill ha sommar först!
Hannele
CITAT (kopernikus @ 21-07-2004, 10:50)
AUGUSTI SNART!!!!!!!

Jag vill njuta av juli först. Auguasti är dessutom den bästa sommarmånaden.
Förra året hade vi väldigt varm september, även oktober kan vara helt underbar!
lavendel
Hej! rolleyes.gif
Idag insåg jag plötsligt att det snart är augusti...och jag som är en riktig badgalnig har bara tagit en enda simtur hittills...och solbrännan som jag har rätt lätt att få är bara en beige nyans!
Får hoppas på Augusti...det kan vara en helt underbar månad med sol och tillräckligt varma bad...och dom fantastiska nätterna...mörka men med en sammetslen värme!!
Lavendel
Madeleine1
Och jag behöver SOLLJUUUUUUUS i ögonen.... mad.gif wacko.gif sad.gif
wolkenkrabber
ja, fan man e värsta deppad nu tuyp kommaren e slut typ lixom fan de får itne hända redan nu, typ i sptember e re höst, my life is ruined....
Annica i Sörmland
Tur att jag har eget solarium i källaren. Inte så att jag är så värst flitig solbadare där inte. Men jag har i alla fall lite färg. Om än på konstgjord väg... tongue.gif

Jag älskar sommaren. Men visst är även hösten en årstid att se fram emot och kanske rent av älska!? En av mina vänner har hösten som favoritårstid. För henne är den en enda lång förberedelse inför hennes älskade jul! Jag gillar hösten för då kan jag sitta inne med varm choklad och läsa. Dessutom gillar jag den höga, klara höstluften som lockar en till härliga promenader.

Fast lite mera sommar vill jag ha först... wub.gif
Fenja
Ja, inte har det varit mycket till sommar i år, men när man sitter och lyssnar till regnet på balkongens plasttak, så kan man förlåta vädret lite, trots allt...

Mvh
Fenja
Blomstertanten
CITAT (Fenja @ 21-07-2004, 19:42)
Ja, inte har det varit mycket till sommar i år, men när man sitter och lyssnar till regnet på balkongens plasttak, så kan man förlåta vädret lite, trots allt...

Så förlåtande är inte jag !!!! tongue.gif
Tesa
..men fy...nu får man ju nästan ångest ju... sad.gif
*Felix matte*
hela dan +23.8 i skuggan och det bästa av allt... lilla Hanna har åkt bil i 152 mil och nu är hon här hos oss wub.gif

Hösten känns idag som vääääldigt avlägsen tongue.gif
VeronikaP
Äsch, det är faktiskt 9 dagar kvar!
Jag ska själv börja jobba den 2/8, efter drygt 1½ år hemma. Man måste leva i nuet, det är inte augusti än!
Fenja
Vilken ljuvlig liten bäbba hon är Hanna!! Jättesöt!
Mvh
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon