Full version: Gratis digtalkamera!
Ralf
fotottävling i tidningen med trädgårdsbilder!!! Nog borde väl någon Odlamedlem kunna vinna?
Sylvia
Tyvärr gick det inte att bli medlem i Expressen så det går inte att tävla...
KURT
Konstig tävling, först skall man fotografera sedan skall man vinna kamera. Jag är ju ganska säker på att den som vinner den tävlingen redan har en bättre kamera själv. Och även om man vinner så är ju inte kameran per definition gratis eftersom man måste utföra något för att få den.
råse-marie
CITAT (KURT @ 22-07-2004, 06:41)
Konstig tävling, först skall man fotografera sedan skall man vinna kamera. Jag är ju ganska säker på att den som vinner den tävlingen redan har en bättre kamera själv. Och även om man vinner så är ju inte kameran per definition gratis eftersom man måste utföra något för att få den.

Vilken positiv inställning wink.gif smile.gif
amaira
CITAT
Konstig tävling, först skall man fotografera sedan skall man vinna kamera

Det här gör faktiskt, att jag inte är intresserad av att vara med!
Blev tipsad om tävlingen för en tid sedan.

Inte för att jag tror jag skulle vinna det brukar vara svårt, och konkurensen är hård - men för att drömma om vinsten. Det är ju moroten, är det inte?

Instämmer i resonemanget. Nog måste man ha en kamera för att kunna fota... och den som är fotointresserad har väl en?

De borde väl ge en bra kamera som jumbopris istället? rolleyes.gif
Lena N
CITAT (amaira @ 22-07-2004, 09:02)
De borde väl ge en bra kamera som jumbopris istället? rolleyes.gif

Det där med jumbopris låter logiskt. tongue.gif

Instämmer i att kamera är ett märkligt pris i en tävling som förutsätter att vinnaren både har en bra kamera och är en skicklig fotograf. wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon