|
Full version: skogen idag
 jag har faktiskt hunnit me att promenera i skogen idag också fast promenera vet jag inte förresten pulsa heter det nog en timmes pulsande måste bara vara nyttigt känner mej så frisk o sund nu ska jag slita mej från forumet o göra lite nytta ha de bra allihop
Gunvor Nilsson
07-02-2003, 14:35
CITAT (oldwolfie @ 07-02-2003, 14:24) nu ska jag slita mej från forumet o göra lite nytta ha de bra allihop  :) Me tgggggggggggggggggggggggggggggggggggtn (det här var Morris som klev på tangentbordet och så försökte han sudda ut med tassen på skärmen!) Men du har ju redan gjort nytta här på forum i dag!
CITAT (Gunvor Nilsson @ 07-02-2003, 14:35) Me tgggggggggggggggggggggggggggggggggggtn (det här var Morris som klev på tangentbordet och så försökte han sudda ut med tassen på skärmen!) Men du har ju redan gjort nytta här på forum i dag!  kanske morris va nöjd när han slapp se så mager o konstig ut hälsa tebax till honom om de va de han gjorde min kisse ligger nu i mitt knä o gör allt för att få vara me största problemet e att se till att han inte skriver o försöker redigera inlägg så som morris gjorde
Jag har också en knävärmare! Tosse hoppar alltid upp i knät när man sitter vid datorn. Just nu sover han som en stock, så jag slipper att få "hjälp" med stavningen!
 här ligger han iknät o jag har fotat bilden själv ,kul va
ÅÅHHH, vad fin han är! Tosse är helt grårandig, måste ju fixa en bild nu!!!
ja du har ju kamera nu
Jag håller på, bilden kommer förhoppningsvis snart!!
 Här är min Tosse! Liten bild men det kanske är ursäktat vid första försöket... Bättre såhär???
Grattis Ina! Kul med kameran och fin misse.... Om du vill ha större bild kan du öppna den i albumet innan du skickar.
va kul nu får jag allt kolla i ditt album o se den större oh fin blomma den va större gullig kisse nu går det undan jag tror hon kan det
Fialotta
07-02-2003, 22:20
Grattis Ina! till både fin kisse o blomma...plus att du får fram så fina bilder...starkt jobbat
Gunvor Nilsson
07-02-2003, 22:26
Visst har vi väl mysiga katter! Jag har också en svart/vit, "Spotty" som nästan är lik din katt oldwolfie - mycket mer social och kelen än Morris. Jag har bara pappersbilder av Spotty tyvärr. Morris är en mycket reserverad herre som i nåd visar sitt intresse om jag sitter och pratar i telefon, när det gäller mat och när jag sitter vid datorn. Pekaren är speciellt intressant. Å, nu såg jag Tosse också! Han ser jättemysig ut. Visst är det väl härligt med katter! Va snabba ni är med bilder - jag hinner knappt med!
Fialotta
07-02-2003, 22:29
Härligt Ina
ha en trevlig resa och ta många bilder...men du inga brutna ben bara
Jag kör med "textilbroms" om det skulle gå för fort...
de e bra ser framemot fjällbilder några alprosor lär de väl inte bli men kanske spisrosor ha de skönt o kul
Gunvor Nilsson
07-02-2003, 22:34
Ha en skön vintersemester och ingen "offpist" bara! /hälsar Gunvor
abborrmaster
07-02-2003, 23:05
hehe pissed off... Man ska köra offpist!!!!!!! Det e det som e ballt!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|