jag heter ju Ralf och har valt et dom nick. Men nu funderar jag på att ändra det, till tex Tom Cruise. Hur gör jag? går det?
Ser att vissa lagt till sin växtzon men jag visste ej zonen är jags rekv in mig....
abborrmaster
07-02-2003, 21:50
va skulle det vara bra för?
föresten kan väl inte något sådant funka, nicket e ju moderskeppet för tjoihejsan lixom.. Du får omregestrera dej...
tycker som abborris att du kan juinte ändra nicket hur ska vi då veta vem du e
men gå in på kontrollpanelen o kolla efter vad du kan ändra på o testa dej fram
fniss du kan väl skriva
lite i signaturen att du skulle velat heta tom cruise
fast fasiken vet varför
abborrmaster
07-02-2003, 23:07
bruukar inte gå o byta användarnamn i sånahär forum!! Det e lixom det allt hänger på..
I www.budocenter.com s forum så heter jag "fiskarpojken som lyssnar" när jag egentligen ville heta "fiskarpojken som lyssnar på iron maiden" så jag skrev det i signaturen....
/Simon
Då forumet är en databas, så bör det inte vara så svårt att ändra nick.
Men å andra sidan är det ju inget kul om alla ska ändra sina användarnamn stup i kvarten.
abborrmaster
07-02-2003, 23:42
visst... willhelm

hhehe...
Nä det e sant!
/Simon
Neej klart man inte ska kunna ändra det stup i kvarten. Men jag bara undrade om det över huvudtaget gick.
ja jag bor dessutom ca 5 km från en zongräns... jag ska gå i skogen o se efter var den där zon-gränsen finns! Och hur den ser ut! Kan kanske bli ett bra lördagsnöje
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.