gammelnalle
http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,...,509672,00.html

nu tar det väl hus i helsike???
Fenja
Varför då?!!

Mvh
Fenja
pepparmynta
Ja, varför? huh.gif
*Felix matte*
Det var väl ingen nyhet ... visste vi ju redan tongue.gif biggrin.gif
varför tror du det? ohmy.gif wink.gif
andreas i uppsala
för några dagar sedan var vi tvåa efter Norge enligt FN, nu är vi etta, om en amerikansk tidning får bestämma. De har aldrig varit i Sverige. Mr Moore är likadan. Enligt honom kan alla i sverige bli något,oavsätt kön,religion eller hudfärg.

Hade vi bara legat ca 100 mil längre söderut så hade vi verkligen varit bäst tongue.gif
anna.
CITAT (andreas i uppsala @ 25-07-2004, 16:15)
för några dagar sedan var vi tvåa efter Norge enligt FN, nu är vi etta, om en amerikansk tidning får bestämma. De har aldrig varit i Sverige. Mr Moore är likadan. Enligt honom kan alla i sverige bli något,oavsätt kön,religion eller hudfärg.

Hade vi bara legat ca 100 mil längre söderut så hade vi verkligen varit bäst tongue.gif

jag tror mer på FN jag... wink.gif
anncharlotte
Ok, sverige är ett bra land att leva i , om vi är bäst vet jag inte men i alla fall ett av dom bättre det tror jag på.
Men tvåan USA !!!! det resultatet får ju en att tvivla på trovärdigheten, eller gäller undersökningen bara en del av befolkningen !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon