Full version: Undrar vem
kopernikus
Här på odla...

Vem är det som fått nr. 1 ??
*nyfiken* tongue.gif
KURT
Det är det naturligtvis fler som undrat över:

http://www.odla.nu/forums/index.php?act=ST...24f7bff25eb5761
Berith
CITAT (KURT @ 28-07-2004, 07:47)
Det är det naturligtvis fler som undrat över

Naturligtvis? unsure.gif

biggrin.gif Jaa, det undrade jag - och sen övergick den tråden till att handla om nåt annat - och jag ser att Ingemar inte fått tid än till att lägga in medlemsnumret i profilinformationen.

laugh.gif wub.gif
Ralf
Ingemar kanske har valspråket "Om sista minuten inte fanns skulle ingenting bli gjort".
Annelie
Jag gissar att de första nummrena har gått åt till fiktiva personer som våra kära administratörer skapat för att kolla att allt fungerade innan de släppte loss oss riktiga odlarhulliganer i forumet! smile.gif
Betty
CITAT (Ralf @ 28-07-2004, 14:48)
Ingemar kanske har valspråket "Om sista minuten inte fanns skulle ingenting bli gjort".

Det där var inte dumt alls...
Skulle rent av kunna bli mitt valspråk!!! rolleyes.gif laugh.gif
Eivor på Väddö
De första numren var inte fiktiva människor. Jag hade nr 5 tills jag blev tvungen att omregistrera mig. Då kom jag långt bak i listan. Men jag vet inte vilka 4 som hann före att registrera sig. Jag tror det var en natt i november (var det år 02 eller 03???) som jag upptäckte forumet och skrev in min registrering. Eivor på Väddö
Berith
Men... unsure.gif
Följ Kurts länk så har ju Ingemar förklarat där hur det hela ligger till. sleep.gif
Annelie
CITAT (Berith @ 29-07-2004, 07:41)
Men...  :unsure:
Följ Kurts länk så har ju Ingemar förklarat där hur det hela ligger till.  -_-

Visst Berith! Ibland ser man inte skogen för alla träd! rolleyes.gif tongue.gif

Det fanns visst några fiktiva personer i alla fall som jag trodde. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon